Skip to main content

Onze voordelen van Sim Only Kids

Waarom een Sim Only abonnement voor jouw kind bij Youfone afsluiten? We hebben het voor jou als ouder zo eenvoudig, veilig en goedkoop mogelijk gemaakt.
  • MyYoufone
    Controle via MyYoufone-app

    Hoeveel MB's, belminuten en sms'jes heeft jouw kind nog over voor de maand? Je houdt het eenvoudig bij in de MyYoufone-app. Ook voor jou erg handig om met jouw kind het mobiele verbruik per maand te bespreken. In de app kun je het abonnement ook aanpassen, servicenummers blokkeren en een belplafond instellen. 

    Download de app!
  • Dataplafond
    Dataplafond

    Je zit als ouder niet op onverwachte extra kosten te wachten als jouw net iets meer op het internet surft dan gedacht. Dat gaat natuurlijk niet expres, maar het is fijn als er vooraf een dataplafond is ingesteld. Dat hebben wij voor jou geregeld. Dit zorgt ervoor dat zowel jouw kind als jij per sms en mail worden gewaarschuwd hoeveel data er nog voor deze maand over is. 

    Lees meer over dataplafond
  • Vriendendienst
    Vriendendienst

    Kan jouw kind samen met vrienden en vriendinnen verbonden zijn met Youfone en korting krijgen? Ja, met Youfone-vriendendienst! Deel de link met een andere ouder en je krijgt samen tot € 20,- korting. Daar kun je weer wat anders leuk van kopen voor jouw kind(eren). 

    Nodig vrienden uit!

Onze kinderabonnementen

Binnen 5 minuten geregeld! Geen aansluitkosten t/m 31 oktober. Onderstaande deals zijn 2-jarig.

Sim-only voor jouw kind

Het is verstandig om een sim-only-abonnement voor jouw kind af te sluiten. Waarom? Kinderen groeien op in een digitale wereld en daar horen slimme devices bij, zoals een smartphone (het zit al in de naam!). Als ouder wil je natuurlijk dat jouw zoon of dochter altijd bereikbaar is, ook online. Daarom vind jij op deze pagina ons aanbod met de beste sim-only-abonnementen voor jouw kind en waar je op moet letten als ouder. Zo scrollen ze straks zonder zorgen door alle posts op social media, chatten ze met vrienden en vriendinnen, en kijken ze de coolste video’s, vlogs en series kijken op het betrouwbare KPN-netwerk. Oh ja, en natuurlijk jou bellen als ze je nodig hebben om een lekke fietsband te plakken of om last minute nog even mee te rijden naar de uitwedstrijd op de sportzaterdag.

Sim-only kind

Belangrijke informatie over sim-only-kinderabonnement

Sim_only_kind_meisje_selfie

Net als met kinderen is het ook belangrijk om aandacht te houden bij het afsluiten van het eerste sim-only-kinderabonnement. Hieronder geven we jou meer informatie waar je op moet letten. 

  • Je kunt dit type abonnement alleen op jouw naam zetten. Tot en met 17 jaar ben jij verantwoordelijk voor alles wat jouw zoon of dochter ermee doet.
  • We hebben bij alle speciale sim-only kinderabonnementen een dataplafond ingesteld.
  • We raden jou ook aan om via de MyYoufone-app een belplafond in te stellen als je een bundel kiest met 200 belminuten.
  • In onze app kun je de mogelijkheid om 0900-servicenummers te bellen uitschakelen.
  • Als jouw kind meer of minder data/belminuten nodig heeft, dan pas je de bundels eenvoudig aan in de app. 

Overstappen sim-only kind naar Youfone?

Wil jouw kind overstappen naar een sim-only-abonnement van Youfone? We ontvangen jullie natuurlijk met open armen! We sluiten jou moeiteloos aan. Ook kun je kiezen voor een nieuw nummer of het huidige gratis behouden. Dat laatste is helemaal makkelijk. Zo hoeft jouw kind niet aan alle vriendjes en vriendinnetjes een nieuw nummer door te geven.

sim-only-kaart_kind

FAQ

Kijk of hieronder jouw vraag over onze sim-only-kinderabonnementen ertussen staat!
  • Wat kost een sim-only-kinderabonnement?

    Dit hangt volledig af van wat jij belangrijk vindt aan het sim-only-abonnement voor jouw kind. Bij Youfone kun je vanaf € 5,- per maand een abonnement afsluiten.

  • Hoelang duurt het sim-only-kinderabonnement?

    Je kunt bij Youfone kiezen uit 3 opties: per maand, 1 of 2 jaar.

     

  • Hoe houd ik controle op het dataverbruik van mijn kind?

    Je kunt dit via de MyYoufone-app in de gaten houden. Zorg ervoor dat je toegang hebt tot het e-mailadres waaraan het kinderabonnement is gekoppeld. Ook sturen wij 2 waarschuwingssms'jes en - mails. Je ontvangt de eerste berichten als je 80% van het dataplafond is verbruikt, de tweede volgen bij 100% verbruik.  

  • Wat zijn de kosten voor het dataplafond?

    Dit kost bij Youfone standaard € 0,50. Bij onze sim-only-deals voor kinderen op deze pagina staat dit al ingesteld en is dit verrekend in de prijs van het abonnement. Als je ervoor kiest om tijdens het bestellen gegevens te wijzigen, dan is het goed om altijd te controleren of de optie 'Dataplafond' met 'Ja' staat aangevinkt. 

  • Kan ik een belplafond voor mijn kind instellen?

    Ja, dit kan zeker! Dit regel je eenvoudig via de MyYoufone-app. Bij onbeperkt bellen is een belplafond uiteraard niet nodig.

  • Hoe houd ik controle op het belverbruik van mijn kind?

    Je kunt dit eenvoudig via de MyYoufone-app in de gaten houden. Zorg ervoor dat het sim-only-abonnement gekoppeld is aan een e-mailadres waar je bij kunt. Ook sturen wij 2 waarschuwingssms'jes en - mails. Je ontvangt de eerste berichten als je 80% van het belplafond is verbruikt, de tweede volgen bij 100% verbruik.  

  • Kan ik het sim-only-abonnement van mijn kind aanpassen?

    Ja, bij Youfone heb je altijd de vrijheid om het sim-only-abonnement aan te passen als jouw kind meer of minder belminuten of data nodig heeft. 

  • Waar kan ik de MyYoufone-app downloaden

    Je kunt deze app downloaden via de Google Play Store (Android) of Apple App Store (iOS). Bekijk onze MyYoufone-app-pagina voor meer informatie.

  • Tot wanneer ben ik als ouder verantwoordelijk voor het sim-only-abonnement van mijn kind?

    Het is wettelijk vastgelegd dat jij als ouder verantwoordelijk bent voor het beheren van een of meerdere abonnementen t/m 17 jaar. Wanneer jouw kind 18 jaar of ouder is, kun je dit overzetten op zijn of haar naam. 

  • Wat gebeurt er als ik het sim-only-abonnement op naam van mijn kind zet?

    Het is wettelijk vastgelegd dat jij als ouder verantwoordelijk bent voor het beheren van een of meerdere abonnementen t/m 17 jaar. Het contract komt met een (digitale) handtekening op jouw naam te staan. Mocht jij erachter komen dat dit niet is gebeurd, dan vragen we jou dit direct bij ons te melden! We zullen de overeenkomst vervolgens in onderling overleg ontbinden.