Skip to main content

Sim Only voor Kids

Binnen 5 minuten geregeld! Onderstaande aanbiedingen zijn geldig op alle 2-jarige abonnementen. Exclusief € 10,- aansluitkosten.

Voordelen Sim Only voor Kids

Ook je kind wil op een gegeven moment mobiel zijn. Om lekker te surfen op internet, spontaan met vrienden af te spreken of om te kunnen bellen bij een lekke band. Met een Sim Only kids abonnement regel je dat allemaal in één keer.
  • Voordelen van onze handige app
    Voordelen van onze handige app

    In de MyYoufone app op je eigen mobiel kun je op een makkelijke manier bijhouden hoeveel MB’s, belminuten en sms’jes je kind nog over heeft voor de rest van de maand. En zo heb je gelijk een goede reden om het internetverbruik van je kind bespreekbaar te maken! Ook kun je in de app het abonnement wijzigen, servicenummers blokkeren, een belplafond en dataplafond instellen.

    Download de app!
  • Dataplafond instellen
    Dataplafond instellen

    Het kan natuurlijk gebeuren dat je kind per ongeluk wat meer online is dan gedacht. Om hoge extra uitgaven te voorkomen, kun je een dataplafond instellen. De internetverbinding blokkeert dan automatisch als de volledige bundel voor die maand op is. Let op: het dataplafond is alleen geldig in de EU. 

    Lees meer over dataplafond
  • Vriendendienst
    Vriendendienst

    Kan jouw kind samen met vrienden en vriendinnen verbonden zijn met Youfone en korting krijgen? Ja, met Youfone-vriendendienst! Deel de link met een andere ouder en je krijgt samen tot € 20,- korting. Daar kun je weer wat anders leuk van kopen voor jouw kids.

    Nodig vrienden uit!

Sim Only voor jouw kind

Het is verstandig om een Sim Only abonnement voor jouw kind af te sluiten. Waarom? Kinderen groeien op in een digitale wereld en daar horen slimme devices bij, zoals een smartphone (het zit al in de naam!). Als ouder wil je natuurlijk dat jouw zoon of dochter altijd bereikbaar is, ook online. Daarom vind jij op deze pagina ons aanbod met de beste Sim Only abonnementen voor jouw kind en waar je op moet letten als ouder. Zo scrollen ze straks zonder zorgen door alle posts op social media, chatten ze met vrienden en vriendinnen en kijken ze de coolste video’s, vlogs en series op het betrouwbare KPN-netwerk. Oh ja, en natuurlijk jou bellen als ze je nodig hebben om een lekke fietsband te plakken of om last minute nog even mee te rijden naar de uitwedstrijd op de sportzaterdag.

Sim-only kind

Belangrijke informatie over Sim Only kids abonnement

Sim_only_kind_meisje_selfie

Net als met kinderen is het ook belangrijk om aandacht te houden bij het afsluiten van het eerste Sim Only kids abonnement. Hieronder geven we meer informatie waar je op moet letten. 

  • Je kunt dit type abonnement alleen op jouw naam zetten. Je bent verantwoordelijk voor alles wat jouw zoon of dochter ermee doet totdat ze 18 jaar oud zijn. 
  • We raden je aan in de MyYoufone app zowel een dataplafond als ook een belplafond in te stellen. Zo kom je niet voor onverwachte uitgaven te staan. 
  • Via de MyYoufone app kun je bel- en dataverbruik van je kind goed in de gaten houden. Zorg ervoor dat het Sim Only abonnement gekoppeld is aan een e-mailadres waar jij ook bij kunt.
  • Het belplafond is NIET geldig in de EU, maar het dataplafond (internet) is WEL en ALLEEN geldig in de EU.
  • In de MyYoufone app kun je servicenummers zoals 0900-nummers blokkeren.
  • Heeft je kind toch meer of minder data of belminuten nodig, dan pas je de bundels eenvoudig aan in de app.

Nummerbehoud bij overstappen

Overstappen naar een Sim Only abonnement van Youfone en aangesloten worden, kunnen we bij Youfone eenvoudig regelen. Kies voor een nieuw nummer. Of behoud (gratis) het huidige nummer, zodat je kind niet aan alle vrienden en vriendinnen een nieuw nummer hoeft door te geven. Wel zo makkelijk!

Kids simkaart

Veelgestelde vragen

Kijk of hieronder jouw vraag over onze Sim Only kids abonnementen ertussen staat!
  • Wat kost een Sim Only kids abonnement?

    Dit hangt volledig af van wat jij belangrijk vindt aan het Sim Only abonnement voor jouw kind. Bij Youfone kun je vanaf € 7,- per maand een abonnement afsluiten.

  • Hoelang duurt het Sim Only kids abonnement?

    Je kunt bij Youfone kiezen uit 3 opties: per maand, 1 of 2 jaar.

     

  • Hoe houd ik controle op het dataverbruik van mijn kind?

    Je kunt dit via de MyYoufone app in de gaten houden. Zorg ervoor dat je toegang hebt tot het e-mailadres waaraan het kids abonnement is gekoppeld. Ook sturen wij 2 waarschuwingssms'jes en - mails. Je ontvangt de eerste berichten als je 80% van het dataplafond is verbruikt, de tweede volgen bij 100% verbruik.  

  • Wat zijn de kosten voor het dataplafond?

    Dit kost bij Youfone standaard € 0,50. Bij onze Sim Only deals voor kinderen op deze pagina staat dit al ingesteld en is dit verrekend in de prijs van het abonnement. Als je ervoor kiest om tijdens het bestellen gegevens te wijzigen, dan is het goed om altijd te controleren of de optie 'Dataplafond' met 'Ja' staat aangevinkt. 

  • Kan ik een belplafond voor mijn kind instellen?

    Ja, dit kan zeker! Dit regel je eenvoudig via de MyYoufone app. Bij onbeperkt bellen is een belplafond uiteraard niet nodig.

  • Hoe houd ik controle op het belverbruik van mijn kind?

    Je kunt dit eenvoudig via de MyYoufone app in de gaten houden. Zorg ervoor dat het Sim Only abonnement gekoppeld is aan een e-mailadres waar je bij kunt. Ook sturen wij 2 waarschuwingssms'jes en - mails. Je ontvangt de eerste berichten als je 80% van het belplafond is verbruikt, de tweede volgen bij 100% verbruik.  

  • Kan ik het Sim Only abonnement van mijn kind aanpassen?

    Ja, bij Youfone heb je altijd de vrijheid om het Sim Only abonnement aan te passen als jouw kind meer of minder belminuten of data nodig heeft. 

  • Waar kan ik de MyYoufone app downloaden?

    Je kunt deze app downloaden via de Google Play Store (Android) of Apple App Store (iOS). Bekijk onze MyYoufone app pagina voor meer informatie.

  • Tot wanneer ben ik als ouder verantwoordelijk voor het Sim Only abonnement van mijn kind?

    Het is wettelijk vastgelegd dat jij als ouder verantwoordelijk bent voor het beheren van een of meerdere abonnementen t/m 17 jaar. Wanneer jouw kind 18 jaar of ouder is, kun je dit overzetten op zijn of haar naam. 

  • Wat gebeurt er als ik het Sim Only abonnement op naam van mijn kind zet?

    Het is wettelijk vastgelegd dat jij als ouder verantwoordelijk bent voor het beheren van een of meerdere abonnementen t/m 17 jaar. Het contract komt met een (digitale) handtekening op jouw naam te staan. Mocht jij erachter komen dat dit niet is gebeurd, dan vragen we jou dit direct bij ons te melden! We zullen de overeenkomst vervolgens in onderling overleg ontbinden. 

  • Welk Sim Only-abonnement past bij mijn kind?

    Als je een Sim Only Kids-abonnement bestelt, stel je zelf een bundel samen. Daardoor weet je precies welk abonnement bij je kind past. Je kunt kiezen uit verschillende data-, bel- en sms-bundels en verschillende looptijden zoals een 1-jarig, 2-jarig of maandelijks opzegbaar abonnement.

  • Hoeveel data heb ik nodig voor mijn kind?

    Als je een Sim Only Kids-abonnement bestelt, kun je kiezen uit verschillende data zoals 1 GB, 2 GB en 10 GB. Afhankelijk van wat jouw kind nodig heeft. Het dataverbruik kun je op een makkelijke manier bijhouden in de gratis MyYoufone-app.

  • Kan ik extra data kopen?

    Is databundel van je zoon of dochter op en wil je dat er de rest van de maand toch kan worden geïnternet? Koop dan eenvoudig extra MB’s. Zo'n extra databundel is geldig tot het einde van de maand.

  • Waarom kiezen voor Youfone?

    Youfone is een ambitieuze en onafhankelijke telecomprovider met meer dan 500.000 klanten. We bieden Sim Only, Vaste Internet, TV-diensten en supersnel Glasvezel. Bij ons krijg je de beste kwaliteit en service tegen voordelige tarieven. De Slimste Keuze!

Klantbeoordelingen

We hebben al duizenden tevreden klanten en veel Awards gewonnen!