Reviews & beoordelingen over Youfone
Door naar onze klanten te luisteren kunnen we onze diensten verbeteren. Vandaar dat we in het verleden regelmatig de Beste Service Award van Opiness hebben gewonnen. In de afgelopen jaren hebben we ervoor gezorgd dat klanten steeds meer zelf kunnen instellen en bepalen, maar we staan uiteraard nog steeds open voor nieuwe verbeterpunten.
Op deze pagina lees je verschillende klantbeoordelingen over sim only, TV, internet en vast bellen. Ook staan wij open voor het ontvangen van jou tips en suggesties.


Verbeterpunten en klachten uit het verleden
Wij ontvangen soms klachten waar we vervolgens serieus mee omgaan om te voorkomen dat vergelijkbare klachten in de toekomst niet meer binnenkomen. Wij willen namelijk niet dat klanten voor onverwachte verrassingen komen te staan. Dankzij feedback uit het verleden hebben we verschillende verbeterpunten doorgevoerd in de klantomgeving MyYoufone zodat klanten meer inzicht en controle hebben op hun verbruik:
- In MyYoufone log je eenvoudig in met jouw klantgegevens en heb je altijd inzicht in het verbruik van de data, minuten, sms'jes en maandfacturen. Daarnaast kun je er extra bundels en modules activeren en uitzetten.
- Ook stel je in MyYoufone makkelijk een belplafond en dataplafond in. Als het limiet is bereikt ontvang je een melding per sms en e-mail. Zo voorkom je onverwachte buitenbundelkosten.
Met de Youfone app kun je net als in MyYoufone het verbruik in de gaten houden op de smartphone.
Heb jij nog tips & suggesties voor ons?
Wij staan altijd open voor tips en suggesties. Heb jij verbeterpunten voor onze website, MyYoufone, app of dienstverlening? Laat het weten door ons een e-mail te sturen. Wij verzamelen alle verbeterpunten en proberen dit zo goed mogelijk op te lossen.
