Vragen? Wij staan voor je klaar
-
FAQ
Bekijk de veelgestelde vragen over Youfone Sim Only. Grote kans dat je hier het antwoord vindt op jouw vraag.
-
Chatten
Kom je er niet uit bij de FAQ's? In de chat stel je gemakkelijk je vraag aan een van onze collega's. Kun je snel weer verder!
-
Bellen
Spreek je liever iemand telefonisch? Bel dan met onze klantenservice. We beantwoorden graag jouw vragen.
Veelgestelde vragen
-
Wij verzenden de simkaart binnen 2 werkdagen na betaling. Het moment waarop je abonnement ingaat, hangt af van jouw situatie. Start je met een nieuw nummer dan ben je in een week aangesloten. Kom je bij een andere provider vandaan dan moet je rekening houden met je opzegtermijn bij de huidige aanbieder. Meestal is je opzegtermijn een maand.
-
Heel makkelijk. Je kiest de optie nummerbehoud tijdens het bestelproces. Wij regelen dan de overstap naar Youfone. Hoe dat precies gaat, hangt af van jouw huidige situatie. Hieronder staan de 3 meest voorkomende situaties:
Situatie 1: je bent contractvrij
De meeste providers hanteren een opzegtermijn van 1 maand. Stel: je bestelt op 15 maart een Sim Only abonnement met nummerbehoud bij Youfone. Dan nemen wij 1 maand later (15 april dus) je telefoonnummer over en start je abonnement bij Youfone.
Situatie 2: je abonnement loopt binnen 6 maanden af
Stel het is nu 15 maart en je contract eindigt pas op 8 mei. Dan bestel je nu een Sim Only abonnement met nummerbehoud vanaf 8 mei. Wij zetten het nummerbehoud op 8 mei over.
Situatie 3: je belt nu prepaid
Bij prepaid nemen wij jouw telefoonnummer gemiddeld al binnen 5 werkdagen over. Bedenk wel dat je huidige beltegoed vervalt zodra het abonnement bij Youfone start. -
Hoe je de simkaart activeert hangt ervan af of je een nieuw nummer krijgt of kiest voor nummerbehoud. Bij nummerbehoud wordt de simkaart automatisch voor je geactiveerd op de dag dat je overstapt. Krijg je een nieuw nummer dan activeer je de simkaart in de persoonlijke omgeving MyYoufone.
-
Als je een Sim Only-abonnement bestelt, stel je zelf een bundel samen. Daardoor weet je precies welk abonnement bij je past. Je kunt kiezen uit verschillende data-, bel- en sms-bundels en verschillende looptijden zoals een 1-jarig, 2-jarig of maandelijks opzegbaar abonnement.
-
Wij hebben een overzicht van al onze Sim Only-tarieven voor je samengesteld voor zowel binnen als buiten de EU. Twijfel je of een land bij de EU hoort? Bekijk dan de zoneverdeling voor een overzicht van alle EU-landen.