Skip to main content

Hulp nodig bij installatie?

We helpen je graag met het installeren van TV, Internet of Vast Bellen. Bekijk hieronder de instructievideo’s. Kom je er niet helemaal uit? Stuur dan onze klantenservice een e-mail of geef ons een belletje.

TV-ONTVANGER

• De TV-ontvanger kan alleen worden aangesloten aan een televisie met een HDMI-ingang.
• Heb je een monteursafspraak gemaakt? Wacht dan met het uitpakken van je pakket.
• Hou de orderbevestiging bij de hand. Hierin vind je alle inloggegevens. 

Bekijk hier de installatiehandleiding en hier de gebruikershandleiding van de TV-ontvanger.

INTERNET

• De installatie kan pas beginnen vanaf de aansluitdatum. Deze vind je in de orderbevestiging of MyYoufone. 
• Heb je een monteursafspraak gemaakt? Wacht dan met het uitpakken van je pakket.
• Houd je SSID en WPA code bij de hand tijdens de installatie. Deze vind je op een sticker achter op de modem (Experia Box). 

Bekijk hier de installatiehandleiding van de V10 modem.

Heb je glasvezel? Dan kun je hier de handleiding vinden.

VAST BELLEN

• Vast Bellen is alleen mogelijk met een DECT toestel. Houd er dus rekening mee dat niet iedere telefoon kan worden aangesloten. Twijfel je of je een DECT toestel hebt? Raadpleeg dan de handleiding van je telefoon of informeer bij de winkel waar je het telefoontoestel hebt gekocht.
• De installatie kan pas beginnen vanaf de aansluitdatum. Deze vind je in de orderbevestiging of MyYoufone.
• Als je hebt gekozen voor een nieuw telefoonnummer, activeer dan eerst de telefoonlijn in MyYoufone. Klik op de activatieknop bij ‘Abonnement’ en bevestig de activatie. De activatieknop is zichtbaar na de oplevering van de internetlijn. 
 
Bekijk hier de installatiehandleiding van Vast Bellen.