Skip to main content

Dataplafond

Voorkom onverwachte kosten

Activeer eenvoudig een dataplafond via de Extra diensten in MyYoufone om onverwachte extra kosten te voorkomen.

Met een dataplafond word je internetverbinding automatisch geblokkeerd als de volledige databundel is verbruikt. Uiteraard kun je altijd extra data bijkopen voor de rest van de maand. Let op: het dataplafond is alleen geldig in de EU.

app

Waarschuwing per sms en e-mail
Zodra je het dataplafond activeert, start hij op dag 1 van de volgende maand. Bij een verbruik van ongeveer 80% van je databundel, ontvang je een waarschuwing per sms en via e-mail. Zodra de limiet volledig is bereikt, heb je de mogelijkheid om een extra databundel te kopen voor het restant van de maand. Een databundel bijkopen kan via MyYoufone.

Extra databundels
Heb je een dataplafond ingesteld in MyYoufone en is je databundel voor het eind van de maand op? Dan is het mogelijk om een extra databundel te kopen. De extra databundel is geldig tot het einde van de maand. Je kunt meerdere databundels per maand activeren. Bekijk de informatie over de tarieven voor mobiel internet. Als je een databundel bijkoopt, wordt de internetsnelheid direct hervat. De kosten voor de bundel staan op de factuur van de volgende maand. 

Kosten
Per 1 februari 2018 wordt er 50 cent per maand in rekening gebracht voor activatie van een nieuw dataplafond. Heb je voor deze datum al een actief dataplafond ingesteld? Dan blijf je er kosteloos gebruik van maken. Het dataplafond blijft ook van toepassing na verlenging van het abonnement.

Download de MyYoufone app
Om het verbruik van jouw belminuten, sms-berichten en internetverbruik makkelijk in de gaten te houden, download je de MyYoufone app