Skip to main content

Black Friday Deals verlengd   je hebt nog  {days} dag(en) {hours} uur {minutes} minuten {seconds} seconden

Black Friday Deals verlengd   je hebt nog  {days} dag(en) {hours} uur {minutes} minuten {seconds} seconden

Je hebt nog  {days} d {hours} u {minutes} m {seconds} s

* 2-jarig abonnement. Tijdelijk geen aansluitkosten.

Onze Overstapservice? De Slimste Keuze!

Met onze Overstapservice stap je makkelijk over. Wij zeggen je huidige abonnement op. Handig en het scheelt jou een hoop werk!
  • Nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud

    Overstappen is makkelijk en snel geregeld op de bestelpagina van Youfone. Nummerbehoud is gratis.

    Overstappen naar Youfone
  • Beste Netwerk
    Beste netwerk van NL

    Het KPN-netwerk is uitgeroepen tot het beste en snelste netwerk van Nederland. Dus reken maar op goed bereik.

    Beste en snelste netwerk
  • Altijd controle in MyYoufone
    Altijd controle in MyYoufone

    In MyYoufone heb je altijd inzicht en controle over je verbruik. Download gratis de MyYoufone-app.

    MyYoufone-app

Het beste 4G internet

Supersnel 4G voor een laag prijsje. (Bron: Website providers - 1 juli 2022)
Youfone Simpel Ben Tele2
Maximale downloadsnelheid 256 Mbit/s 75 Mbit/s 100 Mbit/s 225 Mbit/s
Maximale uploadsnelheid 150 Mbit/s 10 Mbit/s 10 Mbit/s 75 Mbit/s

Veel gestelde vragen over Sim Only

  • Wat is Sim Only?

    De letterlijke vertaling van Sim Only is ‘alleen een simkaart’. Een Sim Only-abonnement is een abonnement zonder toestel. Je kiest voor deze abonnementsvorm als je zelf nog een goede telefoon hebt. Zo houd jij je maandelijkse kosten laag en heb je geen lening.

  • Wat is het verschil tussen Sim Only en prepaid?

    Met Sim Only sluit je een abonnement af. Je betaalt hier maandelijks een vast bedrag voor. Met prepaid bepaal je zelf wanneer en hoeveel belminuten en data je opwaardeert. Goed om te weten is dat wij geen prepaid verkopen.

  • Welk Sim Only-abonnement past bij mij?

    Als je een Sim Only-abonnement bestelt, stel je zelf een bundel samen. Daardoor weet je precies welk abonnement bij je past. Je kunt kiezen uit verschillende data-, bel- en sms-bundels en verschillende looptijden zoals een 1-jarig, 2-jarig of maandelijks opzegbaar abonnement. 

  • Wat zijn de Sim Only-tarieven?

    Ga je naar het buitenland? Wij hebben een overzicht van al onze Sim Only-tarieven voor je samengesteld voor zowel binnen als buiten de EU. Twijfel je of een land bij de EU hoort? Bekijk dan de zoneverdeling voor een overzicht van alle EU-landen.

  • Is Sim Only maandelijks opzegbaar?

    Ja, dat is mogelijk. Bij een maandelijks opzegbaar abonnement kun je elke maand opzeggen. Bij een 1- of 2-jarig Sim Only-abonnement kan dit nadat je het contract volledig hebt doorlopen.

  • Is Sim Only met nummerbehoud mogelijk?

    Nummerbehoud bij Sim Only is mogelijk. Dit is binnen vijf minuten geregeld met onze gratis Overstapservice.

  • Kan ik onbeperkt bellen met mijn Sim Only-abonnement?

    Ja, je kunt onbeperkt bellen met een Sim Only-abonnement. Ga hiervoor naar MyYoufone.

  • Kan ik mijn Sim Only-abonnement in het buitenland gebruiken?

    Ja, je kunt je Sim Only-abonnement in het buitenland gebruiken. Binnen de EU blijven de tarieven en bundels hetzelfde als in Nederland en werkt het Dataplafond. Buiten de EU zijn de tarieven anders en hoger. Je bundels zijn helaas niet geldig en het Data- en Belplafond staan niet aan.

  • Wat is het goedkoopste Sim Only-abonnement?

    Als je een Sim Only-abonnement bestelt, stel je zelf een bundel samen. Daardoor weet je precies welk abonnement het goedkoopst is. Je kunt kiezen uit verschillende data-, bel- en sms-bundels en verschillende looptijden zoals een 1-jarig, 2-jarig of maandelijks opzegbaar abonnement.

  • Kan ik Sim Only voor mijn kind afsluiten?

    Ja, het is mogelijk om een Sim Only-abonnement voor kinderen af te sluiten. Jouw zoon en/of dochter is hierdoor altijd bereikbaar. Ook handig: je kunt het dataverbruik in de gaten houden en een Bel- en Dataplafond instellen!

  • Kan ik een Dataplafond instellen?

    Ja, het is mogelijk om een Dataplafond in te stellen. Zo blijf je altijd eigen baas over je dataverbruik binnen je Sim Only-abonnement. Zodra je het Dataplafond in MyYoufone activeert, ontvang je een sms en e-mail bij 80% en 100% verbruik en wordt je internetverbinding geblokkeerd.

  • Kan ik een Belplafond instellen?

    Ja, het is mogelijk om een Belplafond in te stellen. Zo blijf je altijd eigen baas over je bel- en sms-minuten en voorkom je je een onverwacht hoge telefoonrekening.

  • Sim Only ook voor kleine ondernemingen?

    Ja, wij bieden Sim Only voor kleine ondernemingen. Je kunt tot maximaal vijf Sim Only-abonnementen bestellen bij Youfone Kleinzakelijk.

  • Hoe activeer ik mijn simkaart?

    Je activeert je simkaart in slechts drie stappen. Hoe je dit precies doet, lees je op onze pagina Simkaart activeren.

  • Waarom kiezen voor Youfone?

    Youfone is een ambitieuze en onafhankelijke telecomprovider met meer dan 500.000 klanten. We bieden Sim Only, Vaste Internet, TV-diensten en supersnel Glasvezel. Bij ons krijg je de beste kwaliteit en service tegen voordelige tarieven. De Slimste Keuze!

Klantbeoordelingen

We hebben al duizenden tevreden klanten en veel Awards gewonnen!
  • eu
    Sim Only geldig in EU
  • cadeau
    Gratis nummerbehoud
  • kpn
    Premium KPN-netwerk
  • premium
    Winnaar Beste Service Award
  • 14 dagen
    14 dagen bedenktijd