Skip to main content

Sim Only verhuizen

Heb je een Sim Only-abonnement? Dan geef je jouw nieuwe adres door via MyYoufone. Dat kan je doen voordat je verhuist, maar het mag ook na je verhuizing.

Zo wijzig je jouw adres

Ga in MyYoufone naar Zelf regelen en klik bij Account op Adres wijzigen.

Youfone Thuis verhuizen

Heb je een Thuis-abonnement? Geef je verhuizing dan uiterlijk 30 dagen voor je verhuisdatum door via MyYoufone, zodat je meteen online bent in je nieuwe huis.

Zo wijzig je jouw adres

Ga in MyYoufone naar Zelf regelen en klik bij Account op Verhuizing doorgeven.

Na het doorgeven van je verhuizing

Nadat je jouw verhuizing hebt doorgegeven, start je met een nieuw contract van een jaar. Per e-mail ontvang je een bevestiging met je nieuwe jaarcontract. Daarin vind je ook je verhuisdatum en informatie over eventuele nieuwe apparatuur. Vaak kun je de TV-ontvanger(s) en het modem gewoon meenemen naar je nieuwe huis. Een verhuizing doorgeven en eventuele nieuwe apparatuur zijn altijd gratis. 

Soms is het niet mogelijk om jouw vaste aansluiting 1-op-1 te verhuizen. Neem dan contact op met onze klantenservice, dan helpen we je verder. 

verhuisdoos

Veelgestelde vragen over verhuizen

  • Wat gebeurt er als ik in mijn nieuwe huis niet hetzelfde abonnement kan krijgen?

    Vaak kan je in je nieuwe huis gewoon gebruikmaken van hetzelfde netwerk. Maar wat als je verhuist van een adres met glasvezel naar een huis zonder glasvezel? Of andersom? Beide technieken hebben zo zijn voordelen. Maar wat zijn nu precies de verschillen tussen glasvezel en DSL?

    Wil je iets aanpassen, zoals je internetsnelheid verhogen of TV toevoegen aan je abonnement? Dit geef je ook door in MyYoufone als je gaat verhuizen. Wel zo makkelijk. 

    Soms is het niet mogelijk om jouw vaste aansluiting 1-op-1 te verhuizen. Neem dan contact op met onze klantenservice, dan helpen we je verder. 

  • Wat doe ik met mijn huidige apparatuur?

    Vergeet niet je modem, TV-ontvanger en bijbehorende kabels mee te nemen naar je nieuwe huis. Werkt je modem of TV-ontvanger niet meer goed? Dan helpen wij je natuurlijk aan nieuwe apparatuur. 

  • Heb ik een monteur nodig?

    Maak je in je nieuwe huis gebruik van DSL-internet? Dan heb je geen monteur nodig. Bekijk onze installatiehulp, zo weet je precies hoe je zelf je modem en TV-ontvanger aansluit. 

    Maak je in je nieuwe huis gebruik van glasvezel-internet? Dan komt er gratis een monteur bij je langs om je te helpen met de installatie. 

  • Hoe heb ik overal goede wifi?

    In de keuken, op zolder en op het toilet: op alle plekken in je nieuwe huis wil je goede wifi. Wij hebben alles wat je moet weten over wifi én een goed bereik voor je op een rijtje gezet. Check onze wifi-tips.

  • Krijg ik een nieuw contract na mijn verhuizing?

    Ja, nadat je jouw verhuizing hebt doorgegeven start je met een nieuw jaarcontract. Die ontvang je per e-mail. Je oude contract geldt dan niet meer.