Skip to main content

VERHUIZEN

Een adreswijziging is altijd gratis!
Verhuizen

Heb je een Sim Only abonnement? Dan kun je via MyYoufone eenvoudig zelf je adresgegevens wijzigen. En is Youfone Thuis ook beschikbaar op het nieuwe adres? Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, zodat wij de verhuizing direct voor je kunnen regelen. Soms is het niet mogelijk om jouw vaste aansluiting 1-op-1 te verhuizen. We bekijken dan samen met jou wat de mogelijkheden zijn om een oplossing te vinden. Vervolgens ontvang je van ons per e-mail een bevestiging van je verhuizing met een nieuw jaarcontract. Hierin vind je ook je verhuisdatum en informatie over eventuele nieuwe apparatuur. Vaak kun je de TV-ontvanger(s) en het modem gewoon meenemen naar je nieuwe huis. Een verhuizing is altijd gratis. Hier brengen wij geen extra kosten voor in rekening.

 

Goed om te weten

Bij Sim Only geldt geen termijn om een verhuizing door te geven. Je geeft zelf een adreswijziging door in MyYoufone en wij verwerken deze adreswijziging vervolgens direct. Bij een abonnement op Internet Only, bij TV & Internet of bij Alles-in-1 is het belangrijk dat je 30 dagen voor de verhuisdatum contact opneemt met onze klantenservice. Dat kan heel makkelijk door een bericht te sturen vanuit MyYoufone. Ook kan je telefonisch contact opnemen.

NIEUWE KLANT

Regel nu alvast je verhuizing en zorg ervoor dat je direct online bent in je nieuwe huis. Geef de verhuizing uiterlijk 30 dagen voor je verhuisdatum door en wij zorgen dat je nieuwe adres klaar is voor Internet en/of TV!
 

Nieuwe-klant
  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Betrouwbaar netwerk
    Betrouwbaar netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd