Skip to main content

Voordelen van Sim Only voor zzp

Ook voor zzp'ers is Youfone Zakelijk de slimste keuze. Met het premium KPN-netwerk en verschillende mobiele Sim Only-abonnementen is er genoeg keuze voor freelancers. Maar er zijn nog veel meer voordelen.

  • Flexibel abonnement

    Als freelancer kies je bij Youfone Zakelijk het Sim Only-abonnement dat bij je past. Er zijn zeer voordelige abonnementen van 1 of 2 jaar. Ga je liever voor een abonnement dat je maandelijks kunt wijzigen? Dat kan ook.

  • Grip op je verbruik met MyYoufone

    Via de gratis MyYoufone-app houd je gemakkelijk je verbruik in de gaten. Zo voorkom je onverwachte kosten buiten je bundel. Via deze app kun je ook je abonnement wijzigen, extra databundels kopen en je facturen inzien.

  • Losse btw vermelding op de factuur

    Bij Youfone Zakelijk krijg je als zzp'er een aparte btw-vermelding op je factuur. Dat maakt je administratie overzichtelijker en de btw-aftrek eenvoudiger. Ideaal voor de zelfstandige freelancer.

Premium kwaliteit voor een lage prijs

Met een Sim Only voor freelancers van Youfone heb je in heel Nederland eersteklas dekking voor een lage prijs. Reis je binnen de EU? Dan gaan internetten, bellen en sms'en gewoon uit je normale bundel (exclusief servicenummers). Je krijgt er ook geheel kosteloos een btw-vermelding bij. Ideaal voor zzp’ers. Bestel je Sim Only-abonnement voor zzp’ers op onze bestelpagina. 

Haal nóg meer uit je Sim Only-abonnement

Veel zzp’ers werken regelmatig thuis. Daarom is het belangrijk om ook bij het thuiswerken een goede internetverbinding te hebben. Bij Youfone maak je sowieso gebruik van het stabiele en betrouwbare KPN-netwerk. Maar er zijn nog meer voordelen. Heb jij als zzp’er een Sim Only-abonnement van Youfone? En internet van Youfone of KPN op hetzelfde adres? Dan profiteer je van Youfone Compleet en ontvang je tot wel 10 GB extra data per maand. Wil je weten welke voordelen nog meer voor jou van toepassing zijn? Bekijk dan jouw persoonlijke Thuis-aanbieding en -voordelen in MyYoufone.

Ruben_wifi

Dataplafond

Bij Youfone begrijpen we hoe belangrijk het voor jou als zzp’ers is om controle over je dataverbruik te hebben. Niemand wil namelijk onverwachte kosten. Daarom hebben wij een Dataplafond voor Sim Only-abonnementen. Hierdoor sta je nooit voor vervelende verrassingen. Je hoeft je namelijk geen zorgen meer te maken over het overschrijden van je databundel. Met een dataplafond koop je daarnaast eenvoudig extra bundels als je door je databundel heen bent.

Hoe werkt het Dataplafond?

  • realtimemelding
    Realtime melding

    Bij Youfone houden we je op de hoogte van je dataverbruik. Zodra je 80% van je databundel hebt verbruikt, ontvang je een sms-melding om je eraan te herinneren. Dit stelt je instaat om bewust te worden van je verbruik en indien nodig maatregelen te nemen om binnen je bundel te blijven.

    Bestel direct
  • automatische_blokkade
    Blokkade bij 100% verbruik

    Om ervoor te zorgen dat je geen extra kosten buiten je bundel maakt, wordt je internetverbinding automatisch geblokkeerd zodra je 100% van je databundel hebt verbruikt. Dit is een beschermingsmechanisme dat voorkomt dat je onbedoeld extra kosten maakt. 

  • extramb
    Extra MB's bijkopen via MyYoufone

    Is je internetverbinding geblokkeerd, maar wil je toch blijven internetten tot het eind van de maand? Dan kan je eenvoudig extra MB's bijkopen via MyYoufone. De aangeschafte bundel met extra MB's is geldig tot het einde van de maand. Hierdoor kan je de rest van de maand zorgeloos blijven internetten.

Veelgestelde vragen

  • Hoe werkt bellen en internetten in het buitenland?

    Overal binnen de EU is je bel- en databundel geldig. Binnen je bundel kun je zorgeloos internetten en bellen of sms’en naar Nederlandse nummers. Maak je op reis binnen de EU toch kosten buiten je bundel? Dan rekent Youfone de Nederlandse tarieven voor bellen en internetten. Buiten de EU zijn verbruikskosten altijd buiten je bundel.

    Gebruik binnen de EU  
    In welk EU-land je ook bent: bel of sms je naar Nederlandse telefoonnummers (geen servicenummers) dan gaat dat vanuit je belbundel. Het werkt anders als je vanuit Nederland naar een nummer in het buitenland belt of sms’t. Want dat zijn altijd aparte kosten.  

    Twijfel je of een land bij de EU hoort? Bekijk dan de zoneverdeling voor een overzicht van alle EU-landen.

    Gebruik buiten de EU 
    Buiten de EU valt bellen, sms’en en internetten altijd buiten de bundel. Voorkom onverwachte hoge kosten en stel in MyYoufone een limiet in voor internetten buiten de EU. Je kunt datagebruik ook helemaal uitschakelen.

    Bekijk hier alle informatie over verbruik in het buitenland. 

  • Hoe werkt het aanvragen van nummerbehoud?

    Heel makkelijk. Je kiest de optie nummerbehoud in de bestelpagina. Wij regelen dan de overstap naar Youfone. Hoe dat precies gaat, hangt af van de huidige situatie. Hieronder staan de 3 meest voorkomende scenario’s:  

    1. Contractvrij 
    De meeste providers hanteren een opzegtermijn van 1 maand. Stel: je bestelt op 15 maart een Sim Only abonnement met nummerbehoud bij Youfone. Dan nemen wij 1 maand later (15 april dus) je telefoonnummer over en start je abonnement bij Youfone. 
     
    2. Abonnement loopt binnen 6 maanden af 
    Stel het is nu 15 maart en je contract eindigt pas op 8 mei. Dan bestel je nu een Sim Only abonnement met nummerbehoud vanaf 8 mei. Wij zetten het nummerbehoud op 8 mei over.  

    3. Prepaid 
    Bij prepaid nemen wij jouw telefoonnummer gemiddeld al binnen 5 werkdagen over. Bedenk wel dat je huidige beltegoed vervalt zodra het abonnement bij Youfone start.

    4. Simkaart  
    Zodra we de datum weten waarop je nummerbehoud ingaat, sturen wij de Youfone-simkaart op. In de begeleidende brief staat precies aangegeven op welke dag je telefoonnummer wordt omgezet. De simkaart activeert automatisch op deze datum. 

  • Wat zijn de Sim Only-tarieven voor zzp’ers?

    De Sim Only-tarieven voor zzp’ers zijn afhankelijk van de contractduur en de gekozen abonnementsvorm. Bestel je abonnement en zie meteen wat het kost. 

  • Kan ik Sim Only maandelijks opzeggen?

    Dat hangt af van het gekozen abonnement. Heb je voor een maandelijks opzegbaar abonnement gekozen? Dan kan je Sim Only-abonnement maandelijks worden opgezegd. Heb je een contract voor 1 of 2 jaar? Dan is je abonnement niet maandelijks opzegbaar.  

  • Kan ik mijn huidige nummer behouden als ik overstap naar een Sim Only-abonnement bij Youfone Zakelijk?

    Dat is mogelijk. Nummerbehoud regel je gratis en eenvoudig bij het aanvragen van een Sim Only-abonnement. 

  • Waarom als zzp’er kiezen voor Youfone Zakelijk?

    Ook als je niet de grootste bent, is Youfone Zakelijk de slimste keuze. Met onder meer een premium KPN-netwerk, gratis nummerbehoud en controle door het Dataplafond.  

  • Zijn mobiele abonnementen voor MKB en grootzakelijk ook mogelijk?

    Wil je meer dan 5 zakelijke mobiele abonnementen of heb je als ondernemer andere behoeften, zoals Mobile Device Management? Dan is Youfone Zakelijk wat voor jou. Bij zakelijk hanteren we één uniforme looptijd en kan jij data delen met je collega's. Meer voordelen ontdekken? Neem dan contact met ons op.