Skip to main content

Je ontvangt maandelijks een rekening van ons. Halverwege de maand word je per e-mail geïnformeerd over dat de factuur klaarstaat in MyYoufone. We factureren de abonnementskosten vooruit en de verbruikskosten achteraf. Met verbruikskosten bedoelen bijvoorbeeld verbruik buiten de bundel. Het factuurbedrag wordt automatisch geïncasseerd.

Goed om te weten Arrow Icon
  • Op de eerste factuur zijn alleen de aantal resterende dagen van de maand berekend. Dit is van toepassing op alle bel/sms-bundels en databundels
  • De abonnementskosten voor de volgende maand worden als geheel vooruit berekend
  • Nadat de factuur is verstuurd, duurt het in sommige gevallen tot 48 uur voordat de specificatie beschikbaar is
  • Je kunt de facturen en specificaties van de laatste zes maanden downloaden in MyYoufone. Daarna zijn ze niet meer beschikbaar
  • Om je factuur en de specificatie te bekijken, heb je het programma Acrobat Reader nodig
factuur

Veelgestelde vragen

Wij helpen je graag.
  • Hoe betaal ik mijn factuur?

    Iedere maand word je per e-mail geïnformeerd dat de rekening van de afgelopen maand klaar staat in MyYoufone. Log in om de factuur en specificatie te bekijken. 

    Bij de aanvraag van het abonnement heb je Youfone gemachtigd het verschuldigde bedrag van je rekening af te schrijven. Mocht het gebeuren dat Youfone het verschuldigde bedrag niet kan incasseren, dan kan je het openstaande bedrag zelf overmaken. Dit is mogelijk op de volgende manieren:

    IDEAL
    Je kunt de openstaande facturen direct aan ons voldoen via IDEAL. Klik in MyYoufone op 'Direct betalen met iDEAL'. Je ziet al een overzicht van alle openstaande bedragen. De betaling via iDEAL wordt het snelst verwerkt. 

    Overboeking
    Je kunt het openstaande bedrag overboeken naar rekeningnummer IBAN: NL94RABO0303300000 ten name van Youfone. Vermeldt bij de betaling altijd het klant- en factuurnummer voor een goede en snelle verwerking van de betaling.

    Indien de betalingstermijn voor de factuur is verstreken zal je herinneringen ontvangen waarbij aansluitkosten in rekening gebracht kunnen worden. De aansluiting zal geblokkeerd worden totdat alle kosten zijn voldaan.

    Let op: de aansluitkosten kunnen niet handmatig overgemaakt worden, deze moeten voldaan worden middels iDEAL.

  • Hoe en wanneer ontvang ik de Sim Only factuur?

    Halverwege de maand ontvang je de een e-mail dat de factuur klaar staat in MyYoufone. Je kunt de factuur en de specificatie hiervan bekijken door in te loggen in de MyYoufone omgeving of via de MyYoufone app. Het factuurbedrag wordt geïncasseerd rond de 20e van de maand. Bewindvoerders kunnen op verzoek een andere factuurmail ontvangen.

  • Hoe is mijn factuur opgebouwd?

    Je ontvangt van Youfone maandelijks een rekening. Halverwege de maand ontvang je een bericht per e-mail wanneer de factuur klaar staat in MyYoufone. Youfone factureert de abonnementskosten vooruit en de verbruikskosten (bijvoorbeeld verbruik buiten de bundel) achteraf.

    Het factuurbedrag wordt automatisch geïncasseerd.
    Let op: op de eerste factuur wordt voor de eerste maand alleen het aantal resterende dagen berekend. Dit is van toepassing op alle bel/sms bundels en internetbundels. De abonnementskosten worden voor de volgende maand in zijn geheel vooruit berekend.

    De specificatie van de factuur is te downloaden in MyYoufone.
    Ga dan naar ‘Factuur’ in MyYoufone. Nadat de factuur is verstuurd kan het in sommige gevallen tot 48 uur duren voordat de specificatie beschikbaar is. Je kunt de facturen en specificaties downloaden van de laatste zes maanden. Na de zes maanden zijn deze niet meer beschikbaar. Voor het bekijken van je factuur en de specificatie heb je het programma Acrobat Reader nodig.