Skip to main content

NIEUWE SIMKAART ACTIVEREN

Zo geregeld!

Bestel je een Sim Only abonnement bij Youfone? Dan krijg je per post een nieuwe simkaart van ons. Je moet de simkaart eerst activeren voordat je kunt bellen. Activeren is heel makkelijk. 

Simkaart activeren met nummerbehoud
Stap je over naar Youfone en neem je jouw huidige telefoonnummer mee? Dan verloopt de activatie van je simkaart automatisch. Je vindt de ingangsdatum op de simkaartbrief. De activatie gebeurt voor 12:00 uur in de middag. 

simkaart

Simkaart activeren met nieuw nummer
Met een nieuw nummer activeer je zelf jouw simkaart. Dat regel je in MyYoufone. Zodra je bestelling en betaling binnen zijn, ontvang je van ons de inloggegevens voor MyYoufone. 

1. Log in bij MyYoufone. 
2. Ga naar ‘abonnement’ en klik op de groene knop. 
3. Je simkaart is geactiveerd. 

Aan de slag 
Plaats de geactiveerde simkaart in je toestel en zet ‘m aan. Voer de pincode van je simkaart in. De code staat op het simkaartpasje en in de begeleidende simkaartbrief. Je bent nu direct bereikbaar. Heel soms duurt het nog even voordat je kunt bellen. Schakel je toestel dan nog een keertje uit en zet ‘m weer aan. Werkt dat ook niet? Neem dan contact op met de klantenservice.
 

  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd