Skip to main content

De slimste zakelijke Sim Only deals

Premium kwaliteit voor een lage prijs
Youfone biedt de beste Sim Only abonnementen aan via het premium KPN-netwerk. Op de zakelijke bestelpagina is het mogelijk om eenvoudig meerdere Sim Only abonnementen te bestellen.

Wij helpen je graag!
Wil je meer dan 8 zakelijke Sim Only abonnementen in één keer bestellen? Stuur dan een e-mail met jouw wensen (aantal, contractduur, bundels) naar zakelijk@youfone.nl voor een offerte op maat. Of bel ons via 088 222 9222.

Alles goed geregeld

MyYoufone
Log met de klantgegevens eenvoudig in bij MyYoufone voor inzicht in de maandfacturen en verbruik. Ook is het mogelijk om er extra modules en bundels te uitzetten en activeren. 
 
Zelf bel-& dataplafond instellen
Daarnaast stel je in MyYoufone makkelijk een belplafond en dataplafond in. Als het limiet is bereikt ontvang je een melding per sms en e-mail. Zo voorkom je onverwachte buitenbundelkosten.
 
Inzicht met de Youfone app
Met de Youfone app kun je net als in MyYoufone het verbruik in de gaten houden maar dan op de smartphone of tablet.

My

Veelgestelde vragen

Wij helpen je graag.
  • Hoe werkt bellen en internetten in het buitenland?

    Overal binnen de EU is je bel- en databundel geldig. Binnen je bundel kun je zorgeloos internetten en bellen of sms’en naar Nederlandse nummers. Maak je op reis binnen de EU toch kosten buiten je bundel? Dan rekent Youfone de Nederlandse tarieven voor bellen en internetten. Buiten de EU zijn verbruikskosten altijd buiten je bundel.

    Gebruik binnen de EU
    In welk EU-land je ook bent: bel of sms je naar Nederlandse telefoonnummers (geen servicenummers) dan gaat dat vanuit je belbundel. Het werkt anders als je vanuit Nederland naar een nummer in het buitenland belt of sms’t. Want dat zijn altijd aparte kosten. 

    Twijfel je of een land bij de EU hoort? Bekijk dan de zoneverdeling voor een overzicht van alle EU-landen.

    Gebruik buiten de EU
    Buiten de EU valt bellen, sms’en en internetten altijd buiten de bundel. Voorkom onverwachte hoge kosten en stel in MyYoufone een limiet in voor internetten buiten de EU. Je kunt datagebruik ook helemaal uitschakelen.

    Bekijk hier alle informatie over verbruik in het buitenland.

  • Hoe werkt het aanvragen van nummerbehoud?

    Heel makkelijk. Je kiest de optie nummerbehoud in de bestelpagina. Wij regelen dan de overstap naar Youfone. Hoe dat precies gaat, hangt af van de huidige situatie. Hieronder staan de 3 meest voorkomende scenario’s: 

    1. Contractvrij
    De meeste providers hanteren een opzegtermijn van 1 maand. Stel: je bestelt op 15 maart een Sim Only abonnement met nummerbehoud bij Youfone. Dan nemen wij 1 maand later (15 april dus) je telefoonnummer overnemen en start je abonnement bij Youfone.
     
    2. Abonnement loopt binnen 6 maanden af
    Stel het is nu 15 maart en je contract eindigt pas op 8 mei. Dan bestel je nu een Sim Only abonnement met nummerbehoud vanaf 8 mei. Wij zetten het nummerbehoud op 8 mei over. 

    3. Prepaid
    Bij prepaid nemen wij jouw telefoonnummer gemiddeld al binnen 5 werkdagen over. Bedenk wel dat je huidige beltegoed vervalt zodra het abonnement bij Youfone start.

    Simkaart 
    Zodra we de datum weten waarop je nummerbehoud ingaat, sturen wij de Youfone-simkaart op. In de begeleidende brief staat precies aangegeven op welke dag je telefoonnummer wordt omgezet. De simkaart activeert automatisch op deze datum.

  • Welke extra bundels kan ik afsluiten?

    Bij Youfone bieden wij verschillende bundels aan welke je gemakkelijk kan toevoegen aan het abonnnement.
     
    - Buitenland bundel
    - Onderling bellen

    De extra bundels kun je eenvoudige aan- en uitzetten via MyYoufone of de MyYoufone app. Een wijziging gaat altijd in per de eerste van de volgende maand.

  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd