Skip to main content

Overstappen

Bij Youfone bepaal je zelf de datum van je overstap. We vragen je om zelf het abonnement op te zeggen bij je huidige provider. De meeste providers houden een opzegtermijn aan van 1 maand. Weet je de einddatum bij je huidige provider? Vul je deze in bij het bestelproces. Youfone heeft een leveringstijd van minimaal 14 dagen.

1. Kies en bestel jouw Youfone Thuis abonnement

Ga naar onze bestelpagina en kies je Thuis abonnement. Bij Youfone kun je kiezen uit een internet only abonnement of een combinatie met TV en Bellen. Na je bestelling krijg je een bevestiging van je bestelling.

2. Abonnement opzeggen

Wij vragen je om zelf het abonnement op te zeggen met je huidige provider. Op die manier heb je alles zelf in de hand. Wil je weten hoe je kunt opzeggen bij je huidige provider? Klik dan hieronder op de provider waar je momenteel een abonnement hebt:

3. Activatie abonnement

Zodra je bestelling is goedgekeurd krijg je van ons bericht over de ingangsdatum van je abonnement. Je ontvangt tevens bericht wanneer je het installatiepakket mag verwachten.

Tips - Wellicht nog even goed om te weten!

  • Check je huidige contracttermijn. Zit je nog vast aan een bepaalde contracttermijn? Dan kan je huidige provider een boete in rekening brengen. Vraag het dus zeker even na.
  • Hou er rekening mee dat de opzegtermijn bij de meeste providers minimaal een maand is.
  • Youfone heeft een minimale levertijd 14 dagen. Je kunt het beste het abonnement opzeggen, wanneer de installatie-afspraak bekend is. Zo voorkom je dat je offline raakt.