Abonnement
opzeggen
Jammer dat je overweegt om je abonnement bij Youfone op te zeggen. Bekijk wat voor jou de beste oplossing is.
Video
Hoe wil je opzeggen?
Telefonisch opzeggen
We vinden het jammer dat je overweegt op te zeggen bij Youfone. Maar we helpen je er natuurlijk wel mee. Om telefonisch op te zeggen bel je naar onze klantenservice. Dat kan op werkdagen van 10.00 - 18.00 uur en zaterdag van 10.00 - 17.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only-klanten) of via 088-222 9 222.
Online opzeggen
Wil je online opzeggen? Vul dan ons opzegformulier in. Het formulier opsturen geldt als het opzegmoment. We kunnen je daarna bellen om alles door te nemen. Zeg je op voordat je contract is afgelopen? Dan betaal je een afkoopsom.
Veelgestelde vragen over opzeggen
-
Overstapservice
Zeg je een internetabonnement op en gebruik je de overstapservice? Dan zegt je nieuwe aanbieder je abonnement bij ons op. Ook alle bijbehorende producten worden opgezegd.Nummerbehoud
Heb je bij je nieuwe aanbieder gevraagd om je mobiele of vaste telefoonnummer mee te nemen? Dan hoef je zelf niets aan ons door te geven. Je nieuwe aanbieder geeft aan ons door wanneer je overstapt. We zetten het telefoonnummer op de afgesproken datum over naar de nieuwe aanbieder. -
De opzegtermijn is 1 maand nadat je abonnement is afgelopen. Dit geldt voor alle abonnementen. In MyYoufone vind je de begin- en de einddatum van je contract. Als je niks aanpast, dan wordt je abonnement automatisch verlengd.
Heb je een extra dienst zoals Dataplafond of sportpakket? Dan kan je deze elke maand aan- of uitzetten in MyYofuone.