Abonnement
opzeggen
Jammer dat je overweegt om je abonnement bij Youfone op te zeggen. Kijk hieronder wat voor jou de beste oplossing is.
Video
Hoe wil je opzeggen?
Telefonisch opzeggen
We vinden het jammer dat je overweegt op te zeggen bij Youfone. Voor de snelste service kun je het beste bellen naar onze klantenservice. Dit kan op werkdagen van 10.00 - 18.00 uur en zaterdag van 10.00 - 17.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only-klanten) of via 088-222 9 222.
Opzeggen via onderstaand formulier
Vul dan ons formulier in. We bellen je om de opzegging door te nemen. Zeg je op voordat je contract is afgelopen? Dan brengen wij een afkoopsom in rekening.
Neem je jouw nummer mee naar een andere provider? Dan regelt je nieuwe provider de overstap en hoef je niet op te zeggen.
×
Veelgestelde vragen over opzeggen
-
Overstapservice
Zeg je een internetabonnement op en gebruik je de overstapservice? Dan zegt je nieuwe aanbieder je abonnement bij ons op. Ook alle bijbehorende producten worden opgezegd.Nummerbehoud
Heb je bij je nieuwe aanbieder gevraagd om je mobiele of vaste telefoonnummer mee te nemen? Dan hoef je zelf niets aan ons door te geven. Je nieuwe aanbieder geeft aan ons door wanneer je overstapt. We zetten het telefoonnummer op de afgesproken datum over naar de nieuwe aanbieder. -
De opzegtermijn is 1 maand nadat je abonnement is afgelopen. Dit geldt voor alle abonnementen. In MyYoufone vind je de begin- en de einddatum van je contract. Als je niks aanpast, dan wordt je abonnement automatisch verlengd.
Heb je een extra dienst zoals Dataplafond of sportpakket? Dan kan je deze elke maand aan- of uitzetten in MyYofuone.