Opzeggen omdat je gaat emigreren

Vul onderstaand formulier in om jouw abonnement of abonnementen op te zeggen als je naar het buitenland verhuist. Als je in contract zit hebben we een bewijs nodig van je emigratie, zodat je met 1 maand opzegtermijn kan opzeggen. Zit je niet meer in contract? Dan is er geen bewijs nodig en kan je gewoon direct opzeggen.

Je hebt 1 van deze documenten nodig: 

  • een uitschrijving bij de Nederlandse gemeente
  • een RNI-formulier vanuit de gemeente
  • een ander document dat aantoont dat je emigreert

Veelgestelde vragen

  • Wat is de opzegtermijn?

    De opzegtermijn is 1 maand nadat je abonnement is afgelopen. Dit geldt voor alle abonnementen. In MyYoufone vind je de startdatum en duur van je contract.

  • Moet ik de apparatuur terugsturen?

    Bij Internet (& TV)
    In de bevestiging van de opzegging lees je of je de apparatuur moet terugsturen. Het mag in de originele doos, of een doos die je zelf hebt. Zolang het maar past. Lever de doos in bij een PostNL punt bij jou in de buurt, wij regelen de rest. Het terugsturen van de apparatuur is gratis. Schrijf ons retouradres op de doos:

    Youfone Retouren
    Antwoordnummer 10119
    2400 VB Alphen a/d Rijn

    Bij Sim Only
    De simkaart hoef je niet op te sturen. Die kan je doorknippen en bij het restafval weggooien.

  • Wat zijn de voorwaarden om op te zeggen?

    Dit zijn de voorwaarden om op te zeggen bij emigratie:

    • Als je in contract zit, moet je een bewijs van je emigratie naar ons opsturen. Dat kan 1 van deze documenten zijn:
      • een uitschrijving bij de Nederlandse gemeente
      • een RNI-formulier vanuit de gemeente
      • een ander document dat aantoont dat je emigreert
    • Je moet onderstaand formulier invullen.