Over Youfone

Youfone streeft ernaar om altijd de beste Sim Only abonnementen aan te bieden voor de beste prijs. Wij opereren op het premium KPN netwerk waardoor onze klanten optimaal bereik hebben met hun smartphone. Abonnementen worden eenvoudig zelf samengesteld door een keuze te maken uit het aantal belminuten en sms’jes, MB’s internet, internetsnelheid (3G of 4G) en de contractduur (1 maand of 2 jaar). Met 256 Mbit/s faciliteert Youfone de hoogste 4G internetsnelheid van Nederland.

Ons karakter

Youfone is opgericht in 2008 door Valentijn Rensing en met de Rotterdamse werkmentaliteit groot gemaakt. Van oorsprong is onze organisatie constant op zoek naar het alternatief van onhandige en complexe productmarktcombinaties. Eenvoud, gemak en keuzevrijheid staat centraal bij Youfone. Wij zijn altijd op zoek naar de beste oplossingen die wij voor de beste prijs kunnen aanbieden, zodat het leven van onze gebruikers efficiënter en doeltreffender wordt. Daar hoort ook een uitstekende service bij. Wij willen verwachtingen overtreffen. Winnen vinden wij belangrijker dan meedoen.

Winnaarsmentaliteit

Begin 2017 werden wij wederom door het onderzoeksbureau Opiness uitgeroepen tot de meest klantgerichte telecom organisatie van Nederland. Zij beoordeelde onze dienstverlening met een 8.9. Ook bekroonde mobielabonnementen.nl ons 4G+ internet als het Snelste Mobiel Internet van Nederland 2016. Daarnaast behoren wij voor de tweede keer op een rij tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland en zijn wij uitgeroepen tot populairste website van het jaar 2016. Bekijk alle awards in onze prijzenkast.

De klant is koning

In de persoonlijke MyYoufone klantomgeving voor desktop en mobiel kunnen abonnees hun verbruik en facturen inzien. Ook is het in deze omgeving mogelijk om een bel-en dataplafond in te stellen zodat er geen onverwachte kosten in rekening worden gebracht. Daarnaast is het mogelijk om in MyYoufone bel- en databundels bij te kopen en buitenlandbundels te activeren. Ook kunnen klanten gebruik maken van een aantal leuke extra diensten:

Vriendendienst
Zodra Youfone klanten vrienden, familie of kennissen klant maken via hun persoonlijke code dan ontvangen ze allebei € 10,- euro korting op hun maandfactuur. Deze Member Get Member actie is onbeperkt geldig. 
 
Youcoins
Door via MyYoufone online te shoppen bij bekende webwinkels ontvangt de klant een % van het aankoopbedrag in Youcoins op de persoonlijke Youfone spaarrekening. Deze virtuele valuta kan de spaarder inwisselen voor korting op de maandfactuur of extra MB’s internet. 
 
Yousecure
Onze klanten kunnen drie maanden gratis gebruik maken van Yousecure. Deze, door ESET Mobile Security ontworpen, beveiligingssoftware beschermt tegen online oplichting, helpt bij diefstal of verlies van de telefoon en beschikt over Parental Control. Na de proeftijd van 3 maanden is het mogelijk om voor € 2,- per maand te verlengen. De licentie is geldig voor twee apparaten en is maandelijks aan/uit te zetten.

Toestelshop
de MyYoufone omgeving kunnen onze klanten een nieuw of refurbished toestel aanschaffen voor een aantrekkelijk tarief. Vooral de refurbished producten zijn een mooie oplossing om topkwaliteit voor een schappelijke prijs te leveren. Er is keuze uit een beperkt aantal smartphones en de consument kan kiezen tussen éénmalige of maandelijkse betaling. Het aanbod wordt regelmatig aangepast.

Pers

Youfone is regelmatig in de media met nieuwe ontwikkelingen zoals de lancering van het Youcoins spaarprogramma of de Member get Member vriendendienst. Ook winnen wij regelmatig prijzen. Bijvoorbeeld de Beste Service Award 2016 of het Snelste Mobiele Internet 2016. 
 
Bekijk hier onze persberichten

Neem voor nadere informatie contact op met Anouk Oostvogel, Communicatiemanager van Youfone. E-mail: anouk@youfone.nl.

Contact


Zakelijke gegevens Postadres  Vestigingsadres
 K.v.K. 50946846 Youfone klantenservice   Vasteland 78
BTW-nr: NL823012591B01 Postbus 23441   3011BN Rotterdam
Bankrelatie: ABN Amro 3001KK Rotterdam  
Rekeningnummer: NL36ABNA0554248212    
Omschrijving: inzake Youfone ovv klantnummer + factuurnummer    
Email: support@youfone.nl    

Stuur een e-mail

Het is ook mogelijk om ons te mailen! Wij streven ernaar jouw e-mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Mail ons >>

Geef ons een belletje
Dan is het natuurlijk ook altijd mogelijk om ons telefonisch te bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:30. Bel ons >>