Skip to main content

Wijziging gelukt!

Wij zijn ermee bezig :)

Hartelijk dank voor het wijzigen van je rekeningnummer! De wijziging hebben wij doorgezet in ons systeem. Zodra de wijziging verwerkt is, zullen wij nog een bevestiging per e-mail sturen.

Wij gaan voor je aan de slag om de wijziging zo snel mogelijk door te voeren. Het kan zijn dat wij de nieuwste factuur al hebben doorgegeven aan de bank. Dan zal de wijziging in gaan per de volgende factuur. Houd daarom de afschrijving en de betaling deze maand extra goed in de gaten!

Extra diensten
Bekijk in MyYoufone alle extra diensten die wij aanbieden. Spaar bijvoorbeeld Youcoins en wissel deze in voor korting op de factuur en zet het belplafond en/of dataplafond aan om onverwachte kosten te voorkomen.

Nog vragen?
Mocht je nog vragen hebben, kun je contact met ons opzoeken via een ticket in de MyYoufone omgeving. Uiteraard is het ook mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 20.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only klanten) of via 088-222 9222. 

wijzigen