Veelgestelde vragen

  • Moet ik iets doen om het snellere internet te krijgen?

    Nee, je krijgt het snellere internet van ons en jij hoeft er niets voor te doen.

  • Wanneer krijg ik het snellere internet?

    Je hebt het al. Is je internet nog niet sneller? Zet je modem even uit en aan. Heb je andere problemen met je internet? Check onze online hulp.

  • Hoeveel sneller wordt mijn internet?

    In de e-mail die je van ons ontving zie je jouw oude en nieuwe internetsnelheid staan. Je vindt je nieuwe internetsnelheid ook terug in MyYoufone. Meer weten? Lees meer over onze downloadsnelheid.

  • Kan ik mijn nieuwe internetsnelheid inzien?

    Ja, vanaf nu zie je jouw nieuwe maximale downloadsnelheid in MyYoufone. Het factuurbedrag en de naam van de snelheid op je factuur wijzigen niet.

  • Krijg ik een ander factuurbedrag?

    Nee, je krijgt het snellere internet gratis. Het factuurbedrag wijzigt dus niet. 

  • Hoelang houd ik deze nieuwe internetsnelheid?

    Je maakt vanaf 17 juni 2024 minimaal 12 maanden gebruik van de hogere snelheid. Als het daarna wijzigt laten we dat minimaal 1 maand van tevoren weten.