Breadcrumb
Je betaling is mislukt
We konden de iDEAL betaling voor het aanvullen van jouw Belplafond niet verwerken. Probeer het later opnieuw via MyYoufone.

Veelgestelde vragen
-
Als je jouw Belplafond niet aanvult blijf je geblokkeerd tot het einde van de maand. Op de eerste dag van de volgende maand krijg je weer nieuw beltegoed. Het kan zijn dat je jouw toestel opnieuw moet opstarten.
Heb je meer kosten gemaakt en vul je jouw Belplafond niet aan? Dan komt dit op je eerstvolgende factuur te staan.
Heb je meer gebeld dan jouw ingestelde Belplafond? Dan wordt dit ook verrekend op je volgende factuur.
-
Nadat je jouw Belplafond hebt aangevuld, kan je binnen 15 minuten weer bellen. Start eventueel je toestel opnieuw op.
-
Om kosten in de toekomst te voorkomen kun je jouw abonnement in MyYoufone wijzigen of verlengen naar een abonnement met onbeperkt bellen.
-
Als het niet lukt om via iDEAL te betalen, neem dan contact op met de klantenservice via support@youfone.nl. Stuur een kopie van je bankpas of een ander bewijs waaruit blijkt dat je eigenaar bent van je rekeningnummer. Vergeet ook niet je klantnummer mee te sturen zodat we je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je account.