Je betaling is mislukt

We konden de iDEAL betaling voor het aanvullen van jouw Belplafond niet verwerken. Probeer het later opnieuw via MyYoufone.

ideal mislukt

Veelgestelde vragen

  • Wat gebeurt er als ik mijn Belplafond niet aanvul?

    Als je jouw Belplafond niet aanvult blijf je geblokkeerd tot het einde van de maand. Op de eerste dag van de volgende maand krijg je weer nieuw beltegoed. Het kan zijn dat je jouw toestel opnieuw moet opstarten.

    Heb je meer kosten gemaakt en vul je jouw Belplafond niet aan? Dan komt dit op je eerstvolgende factuur te staan.

    Heb je meer gebeld dan jouw ingestelde Belplafond? Dan wordt dit ook verrekend op je volgende factuur.

  • Hoe snel kan ik weer bellen als ik mijn Belplafond heb aangevuld?

    Nadat je jouw Belplafond hebt aangevuld, kan je binnen 15 minuten weer bellen. Start eventueel je toestel opnieuw op.

  • Hoe voorkom ik kosten in de toekomst?

    Om kosten in de toekomst te voorkomen kun je jouw abonnement in MyYoufone wijzigen of verlengen naar een abonnement met onbeperkt bellen.

  • Wat als ik niet kan betalen met iDEAL?

    Als het niet lukt om via iDEAL te betalen, neem dan contact op met de klantenservice via support@youfone.nl. Stuur een kopie van je bankpas of een ander bewijs waaruit blijkt dat je eigenaar bent van je rekeningnummer. Vergeet ook niet je klantnummer mee te sturen zodat we je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je account.