Je hebt je Belplafond weer aangevuld

We hebben jouw iDEAL betaling succesvol ontvangen. We gaan met je betaling aan de slag en vullen jouw Belplafond weer aan. Zodra we jouw betaling verwerkt hebben, sturen we je een e-mail ter bevestiging. Zo kan jij voor de rest van de maand weer bellen en sms'en zoals je gewend bent.

Het Belplafond vervalt aan het einde van de maand en wordt gereset op de eerste dag van de volgende maand. Had je nog belminuten of sms'jes over? Dan vervallen deze ook aan het einde van de maand.

ideal betaling gelukt

Veelgestelde vragen

  • Wat gebeurt er als ik mijn Belplafond niet aanvul?

    Als je jouw Belplafond niet aanvult blijf je geblokkeerd tot het einde van de maand. Op de eerste dag van de volgende maand krijg je weer nieuw beltegoed. Het kan zijn dat je jouw toestel opnieuw moet opstarten.

    Heb je meer kosten gemaakt en vul je jouw Belplafond niet aan? Dan komt dit op je eerstvolgende factuur te staan.

    Heb je meer gebeld dan jouw ingestelde Belplafond? Dan wordt dit ook verrekend op je volgende factuur.

  • Hoe snel kan ik weer bellen als ik mijn Belplafond heb aangevuld?

    Nadat je jouw Belplafond hebt aangevuld, kan je binnen 15 minuten weer bellen. Start eventueel je toestel opnieuw op.

  • Hoe voorkom ik kosten in de toekomst?

    Om kosten in de toekomst te voorkomen kun je jouw abonnement in MyYoufone wijzigen of verlengen naar een abonnement met onbeperkt bellen.