Skip to main content

Problemen TV apps

Heb je problemen met de Youfone TV app. Check dan hier enkele tips en kijk of je het probleem snel kan verhelpen.

De app wil niet laden

Heb je de app geopend, maar zie je enkel een witte cirkel die aangeeft dat het menu aan het laden is? Ga dan naar ‘mijn account’ onderin de app en druk op uitloggen. Probeer vervolgens weer in te loggen. Vaak verhelpt dit het probleem en kan je weer verder kijken.

Het beeld loopt vast of hapert

Om de app goed te laten functioneren heb je een goede verbinding nodig. Het kan zijn dat je op een plek bent waar het bereik van het netwerk minder is, waardoor de doorgifte van de TV zenders niet goed doorkomt. Maak je gebruik van je Wifi-verbinding thuis? Check dan hier voor tips om je Wifi in huis te verbeteren.

Is mijn toestel geschikt?

De minimale vereisten voor de Youfone TV app is voor de iOS versie 12.x, 13.x of hoger en voor Android 8.x, 9.x en hoger.

App crasht bij het invullen van e-mailadres - Xiaomi

De fabrikant van jouw toestel heeft een update uitgebracht waardoor dit probleem wordt verholpen. Klik hier voor meer informatie.