Skip to main content

Bestellen & Installatie

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Heb je een andere vraag? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen!

  • Kan ik het installatiepakket op een ander adres laten bezorgen?
     

    Ja, dat is mogelijk. Maar alleen bij een verhuizing, dus als je nog niet op dat adres woont. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via support@youfone.nl of bel 088-2229222.  

  • Ik heb de bezorger van het installatiepakket gemist. Wat nu?
     

    Als de postbezorger 1 keer is geweest, ligt het installatiepakket voor je klaar bij een afleverpunt. De bezorger laat een kaartje achter met meer informatie. Het is ook mogelijk dat de bezorger het pakket aflevert bij de buren. Ook dan ligt er een kaartje bij je in de brievenbus.

    Goed om te weten: in onze e-mail staat een Track & Trace link. Met deze link zie je wanneer het pakket wordt bezorgd. Als er op dat moment niemand thuis is, kan je online het aflevermoment wijzigen.  

  • Welke Thuis abonnementen biedt Youfone aan?
     

    Youfone biedt verschillende abonnementen aan: Internet Only, TV & Internet, Internet & Bellen en Alles-in-1. Een abonnement heeft een contractduur van 1 jaar. Klik hier voor alle informatie over onze Thuis abonnementen. 

  • Wat zijn de tarieven voor Youfone Thuis?
     

    Bekijk hier de tarieven voor de laatste deals! Tegen bijbetaling kan je nog extra sportzenders, zoals Ziggo Sport Totaal toevoegen. Deze extra zenders zijn maandelijks opzegbaar.

    Goed om te weten: TV is alleen verkrijgbaar in combinatie met een vaste internetverbinding van Youfone.