donderdag 1 februari 2018
Met een enorme knal viert sim-only-provider Youfone komende maanden het 10-jarig bestaan. Vanaf 1 februari trakteert Youfone nieuwe klanten op een bundel van 10 GB voor maar liefst 10 euro. Niet eerder bood een provider voor zo’n lage prijs de klant zoveel GB aan.Youfone wil groots uitpakken om het succes van het bedrijf te vieren. In oktober vorig jaar ontpopte de onderneming zich ook nog eens als tv-platform. Kortom het gaat goed met Youfone en dat succes wil het bedrijf graag met haar klanten delen. De komende maanden zal het verschillende cadeautjes uitdelen, in de zomer gebeurt dat aan bestaande klanten.

Youbileum
''Tijdens ons 'Youbileum' ofwel jubileum, willen we de markt overduidelijk laten zien dat wij aanwezig zijn en steeds sterker worden’’, vertelt directeur/oprichter Valentijn Rensing van Youfone. Via reclamespots op televisie, posters op NS-stations, billboards lang snelwegen en natuurlijk via social media kan niemand er meer omheen dat Youfone één van de serieuze spelers in de markt is.

Youfone mag dan zijn begonnen als goedkope prijsvechter in de sim-only markt, de laatste jaren ontwikkelt de onderneming zich steeds meer als kwalitatieve provider. Dus naast prijs gaat het Youfone ook om de beste service en beste technologie. ,,Omdat wij een relatief kleine speler zijn, hebben we meer slagkracht om snel veranderingen door te voeren’’, aldus Rensing. ,,Dat biedt de klant allerlei voordelen, zoals een lage prijs.’’

Met de traktatie van Youfone blijft het niet bij een stuntdeal van 10 GB. Komende maanden komt het bedrijf  met nog meer verrassingen om de verjaardag kleur te geven.