woensdag 25 januari 2017
Gistermiddag won Youfone wederom de Beste Service Award verkiezing in de categorie Telecom. Daarmee behoort de organisatie tot de meest klantgerichte bedrijven van Nederland. In de overige 13 categorieën namen bekende bedrijven zoals Bol.com, Allsecur en Knab de felbegeerde award in ontvangst. Het onafhankelijke online review platform Opiness heeft alle reviews geanalyseerd voor deze uitkomst.  878 Klanten beoordeelde Youfone met gemiddeld een 8,9 op basis van de prijs/kwaliteitverhouding, service van de medewerkers, klantgerichtheid en informatieverstrekking. De klanten kenmerkte de Telecomprovider als vriendelijk, behulpzaam en snel geregeld. Ook de Youfone app wordt goed gewaardeerd. De organisatie bewijst daarmee dat haar schappelijke prijzen niet ten kosten gaan van een uitstekende service.

Volgens CEO Valentijn Rensing is het geen toeval dat Youfone de award voor de tweede keer op een rij wint: ‘’Wij zijn ons ervan bewust dat Sim Only een product is waar klanten zo min mogelijk mee bezig willen zijn, het moet het vooral gewoon goed doen. Wij zorgen daarvoor door het de klant altijd zo makkelijk mogelijk te maken. De positieve reviews zijn daar een mooi resultaat van, en voor ons een bevestiging om zo door te gaan’’.

Jaarlijks verzamelt en analyseert Opiness duizenden klantbeoordelingen van bedrijven in verschillende sectoren. De organisaties met het hoogste rapportcijfer in hun branche en voldoende klantreviews worden categoriewinnaar. Een opvallende nieuwkomer dit jaar is Picnic die binnen het segment supermarkten de gevestigde orde flink achter zich laat op klantbeleving.