07 december 2021, Youfone en Team DSM zijn trots om hun strategische samenwerking aan te kondigen. Een groot en innovatief partnership dat integraal onderdeel zal worden van de internationale marketingstrategie van Youfone en bijdraagt aan hun groeiambities.

Youfone is opgericht in 2008 en gevestigd in Rotterdam. Youfone is de grootste onafhankelijke operator van Nederland met meer dan 450.000 klanten en biedt zowel mobiele als vaste diensten. In 2017 lanceerde Youfone zijn eigen tv-dienst met de nieuwste technologie. In januari 2021 heeft Youfone een B2B-unit toegevoegd die zich richt op het partnerkanaal. Door de jaren heen heeft Youfone vele awards gewonnen, voor beste klantenservice, beste sim-only provider en 3 jaar op rij als snelst groeiend bedrijf.

Als nieuwe partners zullen Youfone en Team DSM samen verschillende initiatieven starten die facetten van de wielersport dichter bij de fans zal brengen met behulp van de nieuwste technologie. Youfone zal prominent zichtbaar worden in de uitstraling van de wielerploeg vanaf het nieuwe seizoen. Deze samenwerking zal volledig worden geïntegreerd in de internationale marketing planning van Youfone. Bovendien, als key-partner van de WorldTour-ploeg, stelt Youfone het team in staat om met de beste kwaliteit bereikbaar te zijn en op deze manier samenwerking tussen atleten, coaches en experts wereldwijd verder te optimaliseren. Wielrennen is een pure teamsport en communicatie is een cruciale factor.

Valentijn Rensing (CEO Youfone): “We zijn verheugd en trots om dit nieuws over ons partnership en nauwe samenwerking met Team DSM te delen. We hebben het team leren kennen als een hecht collectief van gepassioneerde mensen en alle teamleden, zowel op als naast de fiets, jagen samen hun dromen na terwijl ze hun unieke "Keep Challenging" -model hanteren met mooie menselijke waarden als basis. Een geweldige groep mensen die hun missie wil bereiken door middel van samenwerking, passie, inzet, vreugde en – zeker – respect voor elkaar. We delen deze waarden met ze en het is de cultuur van het team die ons inspireert. De vooruitstrevende manier van denken van het team en het versterken van elkaar zijn symbolisch verbonden met onze business in mobiele telefonie, internet en tv. Moderne technologie stelt connectiviteit voorop, mensen kunnen hierdoor op individuele wijze communiceren en verbindingen leggen. Deze samenwerking zal onze groeistrategie krachtig ondersteunen en kansen creëren om op een nieuwe manier met onze klanten in contact te komen.”

Iwan Spekenbrink (CEO Team DSM): “We zijn erg trots dat een succesvol en snelgroeiend bedrijf als Youfone zich aan ons verbindt in zo'n belangrijk en strategisch partnership. Ze zijn enorm toegewijd en denken buiten de gebaande paden. Ze zijn een innovatieve en betrouwbare speler en klaar voor de toekomst. Hun business stelt mensen in staat om met elkaar te communiceren zonder te reizen. Ze worden gedreven door hun missie om voor iedereen de beste kwaliteit in telecom te leveren voor een goede prijs en daar zijn ze erg succesvol in, gezien de vele prijzen die ze winnen. Hun klantgedreven en mensgerichte aanpak past ook bij onze cultuur. Technologische ontwikkelingen en innovaties in de wielersport gaan hand in hand en versterken elkaar, daarnaast hebben deze een bewezen impact op resultaten. We kijken er naar uit om de komende jaren samen te werken met zo'n succesvol bedrijf.”