Woensdag 2 januari 2019
Ook dit jaar gaat Youfone van start met een aantal bijzonder scherpe aanbiedingen. Vorig jaar vierde de sim only provider grootschalig haar 10-jarig bestaan met de actie: 10 GB data voor 10,- euro. Vanaf 2 januari worden daar nog twee 10,- euro aanbiedingen aan toegevoegd voor de gemiddelde- en grote beller. Daarnaast vervalt de 19,- euro aansluitkosten bij een 1 en 2 jaar abonnementen waardoor iedereen kosteloos kan overstappen.

Youfone positioneert zich op deze manier sterk ten opzichte van de concurrentie. Naast prijs loopt de organisatie ook met kwaliteit voorop. De provider maakt gebruik van het premium KPN-netwerk. Vanaf half januari levert het bedrijf ook glasvezel internet en meerdere DSL snelheden.

De Rotterdamse onderneming is van plan om aankomend jaar flink door te groeien. ‘’Omdat we slim organiseren houden we onze operationele kosten laag. Daarom kunnen we een scherpe prijs aanbieden zonder dat het ten koste gaan van de kwaliteit.’’ Aldus Valentijn Rensing, CEO van Youfone.

De drie sim only actiebundels voor tien euro zijn: 10 GB data only, 6 GB + 250 belminuten en 3 GB + onbeperkt bellen. Hoe lang consumenten gebruik kunnen maken van de aanbieding is nog niet bekend.