22 juni 2023, KPN neemt de Nederlandse activiteiten van Youfone over. Youfone is al actief op de netwerken van KPN en groeit snel. Meer dan 540.000 Youfone klanten maken gebruik van de beste mobiele en vaste netwerken van Nederland. Dat blijven ze ook na deze voorgenomen overname doen.

Youfone is een snelgroeiende en uitdagende telecomaanbieder met een onderscheidend merk dat KPN graag toevoegt aan zijn portfolio, naast zijn andere merken zoals XS4ALL, Solcon en Simyo. Met deze overname versterkt KPN zijn positie in de mobiele en breedbandmarkt aanzienlijk, met name in de sneller groeiende no-frills segmenten.

KPN en Youfone verwachten de komende jaren verdere groei te realiseren door voortzetting van het efficiënte bedrijfsmodel dat Youfone met succes heeft neergezet. De Youfone organisatie blijft zelfstandig opereren binnen KPN om ervoor te zorgen dat de huidige en toekomstige Youfone klanten op hun vertrouwde manier bediend worden.

De overname, waarmee een bedrag van circa 200 miljoen euro is gemoeid, is onderworpen aan de gebruikelijke afrondingsvoorwaarden, inclusief goedkeuring van de mededingingsautoriteit.

Persberichten

Youfone is regelmatig in de media met nieuwe ontwikkelingen zoals de lancering van ons TV-platform. Ook winnen wij regelmatig prijzen, zoals de Beste Service Award of het Snelste Mobiele Internet.

Ben je journalist, blogger of vlogger? Neem voor meer informatie en/of beeldmateriaal contact op met pers@youfone.nl of onze woordvoerder via 06-23021265.

pers