Skip to main content

Hoe is mijn factuur opgebouwd?

Elke maand krijg je een rekening van Youfone. Halverwege de maand ontvang je een e-mail met het bericht dat de factuur voor je klaarstaat in MyYoufone. Youfone factureert de abonnementskosten altijd vooruit en de verbruikskosten (bijvoorbeeld verbruik buiten de bundel) pas achteraf.


Het factuurbedrag wordt automatisch geïncasseerd.

Goed om te weten: op de eerste factuur zijn alleen de resterende dagen van de eerste maand berekend. Pas voor de volgende maand zijn de abonnementskosten geheel vooruit berekend.


Download de specificatie van de factuur in MyYoufone. Op de specificaties zie je de volgende informatie als je gebruik maakt van vast bellen: 

  • Tijdstip van een gesprek
  • Kosten van een gesprek
  • Tijdsduur van een gesprek
  • De gekozen nummers bij een gesprek

 

Staat er op de specificatie ****, dan gaat het om afgeschermde nummers. 

Goed om te weten: de inhoud van internetsessies zijn niet bekend bij Youfone. Wij kunnen dus niet zien wat je op internet doet.


Facturen en specificaties zijn zes maanden beschikbaar. Om de factuur en specificatie te bekijken, heb je het programma Acrobat Reader nodig.


  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd