Skip to main content

Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?

Wij proberen de factuur altijd te incasseren rond de 20ste van de maand. Betaal je op rekening of is de automatische incasso mislukt, dan vragen we je per e-mail & sms om de betaling zo snel mogelijk te voldoen. 


Als je een betaling doet, dan kan het even duren voordat de betaling is verwerkt. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.

  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen via IDEAL, namelijk zo'n 15 minuten.
  • Heb je betaald via internetbankieren of via overschrijving? Dan is de verwerkingstijd 3 werkdagen.


Betaal je op rekening en wil je gebruik maken van de automatische incasso? Dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice om dit in orde te maken. Gebruiken wij een verkeerd rekeningnummer? Wijzig je rekeningnummer dan veilig en eenvoudig met iDEAL via MyYoufone.


  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd