Hoe kunnen we je helpen?
Stel je vraag 24 uur per dag aan onze digitale collega Youna. Of bekijk eronder het overzicht met alle onderwerpen.
Gaat je vraag over...
Waar gaat je vraag over?
Vind zelf je antwoord
You're in a topics column
You're in a categories column
You're in a articles column
Wat gebeurt er met mijn abonnement als ik niet verleng?
In dat geval loopt je abonnement maandelijks door tegen dezelfde voorwaarden en tarieven als voorheen. Er zijn twee dingen die je kunt doen:
- Je bent tevreden met de huidige overeenkomst. Dan kun je het abonnement gewoon behouden zoals het is en hoef je niets te doen.
- Je bent niet meer tevreden met de huidige overeenkomst. Dan kun je het abonnement in MyYoufone wijzigen of verlengen.
-
Sim Only geldig in EU
-
Gratis nummerbehoud
-
Betrouwbaar KPN-netwerk
-
Ook met eSIM
-
Gratis 5G
-
14 dagen bedenktijd