Skip to main content

Mijn internet doet het niet. Wat kan ik doen?

Als je geen internet of dataverbinding hebt, is het verstandig om de onderstaande stappen te controleren of uit te voeren:


  • Herstart je toestel of zet de vliegtuigmodes uit- en aan
  • Check of de APN-instellingen op: portalmmm.nl staan (ook in het buitenland).
    Waar je de APN-instellingen kunt wijzigen, verschilt uiteraard per toestel.
    Meestal kan je deze controleren via de instellingen in je toestel onder  'Mobieledatanetwerk' > 'Mobiele data'.
  • Bereikte je in de vorige maand je dataplafond? Soms helpt het dan om op de eerste dag van de nieuwe maa d je toestel een keer te herstarten
  • Loop de instellingen van het toestel na

 



  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd