Skip to main content

Hoe is mijn factuur opgebouwd?

Je ontvangt maandelijks een factuur van Youfone. Halverwege de maand ontvang je een bericht per e-mail wanneer de factuur klaar staat in MyYoufone. Youfone factureert de abonnementskosten altijd vooruit en de verbruikskosten (bijvoorbeeld verbruik buiten de bundel) pas achteraf.


Het factuurbedrag wordt automatisch geïncasseerd.

Let op: op de eerste factuur zijn alleen de resterende dagen van de eerste maand berekend. Dit geldt voor alle bel/sms-bundels en internetbundels. Pas voor de volgende maand zijn de abonnementskosten geheel vooruit berekend.

Download de specificatie van de factuur in MyYoufone. Op de specificaties zie je de volgende informatie: 

  • Tijdstip van een gesprek, sms-bericht en sessie van mobiel internet
  • Kosten van een gesprek, sms-bericht en sessie van mobiel internet
  • Tijdsduur van een gesprek
  • De gekozen nummers bij een gesprek en sms-berichten
  • Hoeveelheid gebruikte MB's

 

Staat er op de specificatie ****, dan gaat het om afgeschermde nummers. Let op! De inhoud van internetsessies zijn bij Youfone niet bekend. Wij kunnen niet zien wat je op internet doet.


De facturen en specificaties zijn zes maanden beschikbaar. Om de factuur en specificatie te bekijken, heb je het programma Acrobat Reader nodig.

 

Benieuwd naar de eerste factuur? Bekijk hier een voorbeeldfactuur met uitleg.

  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Betrouwbaar netwerk
    Betrouwbaar netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd