Skip to main content

Uitstel van betaling / betalingsregeling

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Wil je een betalingsregeling treffen voor een factuur of een factuur wat later betalen? Wij helpen je graag verder. 


Uitstel
Onder bijzondere voorwaarden kan je bij ons uitstel aanvragen voor maximaal 14 kalenderdagen. Wij doen dit alleen in uitzonderingsgevallen. De voorwaarden kunnen onze medewerkers je uitleggen. Neem hiervoor contact met ons op.


Betalingsregeling

Het is bij Youfone mogelijk om een betalingsregeling aan te vragen.  Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden:

  • Je hebt een openstaande factuur van minimaal € 100,-
  • Je hebt al meer dan 3 facturen betaald
  • Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen


De verdere voorwaarden kunnen onze medewerkers je uitleggen. Neem hiervoor contact met ons op.

  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd