Skip to main content

Hoe betaal ik mijn Sim Only factuur?

Iedere maand ontvang je een e-mail dat de rekening van de afgelopen maand klaar staat in MyYoufone. Log in om de factuur en specificatie te bekijken.

Bij de aanvraag van het abonnement gaf je Youfone toestemming om het factuurbedrag van je rekening af te schrijven. De incasso vindt elke maand plaats op de 20ste van de maand of de eerstvolgende werkdag. Op dit moment kan de datum van de automatische incasso helaas niet aangepast worden.

Kunnen we je factuur niet incasseren? Dan sturen we je een bericht per e-mail en sms om je factuur alsnog via iDEAL te betalen. Er zijn twee manieren om bij Youfone te betalen:

Via IDEAL
Je voldoet de openstaande factuur direct met IDEAL. Klik in MyYoufone op 'Direct betalen met iDEAL'. Ook kan je betalen via het linkje in de mail of in de sms.

Via overboeking
Je boekt het openstaande bedrag over naar rekeningnummer IBAN: NL94 RABO 0303 3000 00 ten name van Youfone. Vermeld bij deze betaling altijd het klant- en factuurnummer. Dat helpt bij een goede en snelle verwerking van de betaling.

Let op: de aansluitkosten kunnen niet handmatig overgemaakt worden, deze moeten voldaan worden middels iDEAL.


  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd