Skip to main content

Hoe zeg ik mijn Sim Only abonnement op?

Je hebt bij Youfone een contract voor een maand, 1 of 2 jaar. Elk contract heeft een opzegtermijn van 1 maand. Na afloop van je contract kun je kosteloos opzeggen. Je vindt de einddatum van jouw overeenkomst in MyYoufone.
 

Wens je het abonnement vroegtijdig te beëindigen? Dan zal je een afkoopfactuur ontvangen. Je betaalt de abonnementskosten van de resterende contractmaanden + €25,00 administratiekosten.

 

Dit moet je doen om je contract na deze periode te eindigen:

  • opzeggen moet altijd schriftelijk. Stuur een ticket/e-mail via MyYoufone of de website via het contactformulier. Wij verwerken de opzegging binnen drie werkdagen. De einddatum ontvang je per e-mail.
  • bij overlijden ontvangen wij graag de overlijdensakte per e-mail. Deze mag gemaild worden naar support@youfone.nl

 

Je kunt ook een brief sturen om je abonnement op te zeggen. Gebruik dan het volgende postadres:

Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam

 Je krijgt altijd een e-mail van ons met een bevestiging.

 


  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Betrouwbaar netwerk
    Betrouwbaar netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd