Skip to main content

Hoe zeg ik mijn Sim Only abonnement op?

Je hebt bij Youfone een contract voor een maand, 1 of 2 jaar. Na afloop van je contract kun je opzeggen. Je vindt de einddatum van jouw overeenkomst in MyYoufone.
Wens je het abonnement vroegtijdig te beëindigen? Dan kan je een afkoopfactuur ontvangen. Je betaalt de abonnementskosten van de resterende contractmaanden + €25,00 administratiekosten.

 

Dit moet je doen om je contract na deze periode te eindigen:
- elk contract heeft een opzegtermijn van 1 maand

- opzeggen moet altijd schriftelijk. Stuur een ticket/e-mail via MyYoufone of de website. Wij verwerken de opzegging binnen drie werkdagen. De einddatum ontvang je per e-mail.

Je kunt ook een brief sturen om je abonnement op te zeggen. Gebruik dan het volgende postadres:

Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam

 Je krijgt altijd een e-mail van ons met een bevestiging.


  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd