Skip to main content

Hoe kan ik mijn Sim Only bestelling annuleren?

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren. Dit is de wettelijke bedenktijd die ingaat op de dag dat je de bestelling plaatst. Om de bestelling te annuleren, ga je naar je MyYoufone en klik bij 'Abonnement en Instellingen' op 'Cancel order'. De inlog gegevens van jouw MyYoufone vind je in de bevestigingsmail. Je kan ook onderstaand annuleringsformulier invullen en e-mailen naar annuleren@youfone.nl. Je krijgt altijd een bevestiging per e-mail.


Annuleringsformulier

Je bestelling binnen 14 dagen annuleren is gratis. Youfone stort de betaalde aansluitkosten binnen 14 dagen terug op jouw rekening. Let op: heb je tijdens de bedenktermijn van 14 dagen de simkaart al geactiveerd en wil je toch nog annuleren? Dan brengen we de abonnementskosten (inclusief aansluitkosten) en verbruikskosten voor de eerste maand in rekening.