Skip to main content

Hoe kan ik mijn Sim Only bestelling annuleren?

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren. Dit is de wettelijke bedenktijd. Om de bestelling ongedaan te maken stuur je een ticket via MyYoufone. Of vul onderstaand annuleringsformulier in en e-mail dat naar annuleren@youfone.nl.
Je krijgt altijd een bevestiging per e-mail.

Annuleringsformulier 

Je bestelling binnen 14 dagen annuleren is gratis. Youfone stort de betaalde aansluitkosten binnen 14 dagen terug op jouw rekening. Let op: heb je tijdens de bedenktermijn van 14 dagen de simkaart al geactiveerd en wil je toch nog annuleren? Dan brengen we de abonnementskosten (inclusief aansluitkosten) en verbruikskosten voor de eerste maand in rekening. Heb je in de winkel een abonnement afgesloten? Ga dan terug naar diezelfde winkel. Online annuleren is dan niet mogelijk.


  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd