Skip to main content

Hoe kan ik het contract op een andere naam zetten?

Natuurlijk is het mogelijk om je abonnement op een andere naam te zetten. Bijvoorbeeld als je gaat trouwen of scheiden. Of als je het contract overneemt van je ouders. Aan deze wijziging zijn eenmalige administratiekosten verbonden van € 25,00. Die brengen we in rekening op de eerste factuur van de nieuwe contracthouder.

 

Om de naam te wijzigen hebben we onderstaande gegevens van je nodig: 

  • Kopie ID van de nieuwe contracthouder
  • Kopie bankpas van de nieuwe contracthouder
  • Akkoord met administratiekosten voor contractovername
  • Verklaring tot contractovername ondertekend door beide partijen 
  • Nieuwe adresgegevens + e-mailadres van de nieuwe contracthouder (indien van toepassing)


E-mail al deze informatie naar support@youfone.nl. Uiteraard ontvang je bericht van ons als de wijzigingen zijn doorgevoerd. 

  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Betrouwbaar netwerk
    Betrouwbaar netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd