Skip to main content

Wat moet ik doen als mijn toestel bij ontvangst defect is?

Een enkele keer blijkt een toestel bij ontvangst niet te werken. Helaas komt zo’n DOA (Dead On Arrival) heel soms wel eens voor. Neem in dat geval meteen contact op met onze klantenservice om het toestel om te ruilen voor een ander exemplaar. 

 

Stappenplan omruilen van DOA: 

Stap 1: neem meteen contact op met de klantenservice van Youfone

Stap 2: controleer dat het toestel en bijbehorende accessoires in volledige nieuwstaat verkeren, in de originele verpakking zitten en voorzien zijn van de originele stickers en beschermfolie 

Stap 3: zorg dat het toestel ongeregistreerd/ongeactiveerd blijft, want een geactiveerd toestel kan je niet omruilen

Stap 4: stuur het toestel retour


  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Betrouwbaar netwerk
    Betrouwbaar netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd