Skip to main content

Hoe werkt de klachtenprocedure van Youfone?

Als je niet tevreden bent over onze producten en/of diensten, vul dan jouw klacht in op het contactformulier op de website. Het is belangrijk dat je de klacht zo volledig mogelijk beschrijft. 

 

Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen te reageren op jouw klacht. Is er naar aanleiding van jouw klacht onderzoek nodig is, dan hebben wij daar uiterlijk 4 weken voor nodig. Vervolgens krijg je van ons een reactie. 

 

Ben je niet tevreden met onze reactie? Dan kan je naar de Geschillencommissie stappen. Deze commissie brengt een advies uit dat bindend is voor beide partijen. Voor behandeling van jouw klacht door de Geschillencommissie betaal je € 50,00 klachtgeld. (wijzigingen voorbehouden).

 

Zodra de Geschillencommissie jouw klacht ontvangt, krijg je van hen informatie over de verdere procedure. 


Goed om te weten: Voordat je klacht bij de Geschillencommissie kan worden neergelegd, dient deze per post aan ons te zijn aangeboden. Hiervoor kan onderstaand adres worden gebruikt.


Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klachtafhandeling
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam


  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd