Hoe kom ik in contact met Youfone?
Je bereikt onze klantenservice met e-mail, telefoon, chat en per post.
Onze klantenservice is op werkdagen tussen 09.00 - 20.00 uur bereikbaar.
Op zaterdag zijn wij tussen 09.00 - 13.00 uur bereikbaar.
MyYoufone
Ben je al klant? Log dan in op MyYoufone. Daar stuur je bij ‘Contact’ makkelijk een ticket/e-mail naar onze klantenservice. Binnen 3 werkdagen krijg je antwoord.
Als je nog geen klant bent, dan gebruik je het contactformulier op de website om te mailen.
Chat
Start een chatgesprek met één van onze medewerkers. Je vindt de chatfunctie op de contactpagina.
Telefoon
Spreek je liever met iemand van de klantenservice? Bel dan met jouw Youfone-nummer naar 1200 (gratis). Met een ander nummer bel je naar 088-222 9222 (lokaal tarief).
Vanuit het buitenland bel je naar +31-612001200. Bellen met dit nummer is niet gratis. Vanuit landen binnen de EU gaan de belminuten uit je bel/sms bundel. Eventuele buitenbundel kosten zijn hetzelfde als in Nederland. Bel je vanuit een land buiten de EU? Dan brengen we de belkosten altijd apart in rekening.
Post
Brieven aan de klantenservice stuur je naar:
Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam
-
Sim Only geldig in EU
-
Gratis nummerbehoud
-
Premium KPN-netwerk
-
Gratis klantenservice
-
14 dagen bedenktijd