Wat kan je de eerste maand verwachten?
Je bundeltegoed is de eerste maand lager dan je wellicht zou verwachten. Dit komt omdat je bundel (en abonnementsgeld) naar rato wordt berekend.
- Voorbeeld: start je halverwege de maand, dan krijg je de helft van je bundel en betaal je ook de helft van je abonnementskosten.
- Op de 1e dag van elke nieuwe maand ontvang je je volledige bundel.
Niet gebruikte minuten, sms’jes of MB’s vervallen aan het einde van de maand.
Je bundeltegoed bekijk je eenvoudig via de MyYoufone-App of op MyYoufone.
Op de eerste factuur is het abonnementsbedrag hoger dan je wellicht zou verwachten. Dit komt omdat je op de eerste factuur voor de (gedeeltelijke) eerste maand en de maand erna betaald.
- Voor de maand waarin je abonnement ingaat, betaal je natuurlijk alleen voor de dagen dat je abonnement actief is.
- Voor de daaropvolgende kalendermaand brengt Youfone wel je het volledige abonnement in rekening.
Je facturen kan je bekijken via de MyYoufone-App of MyYoufone.
Als jouw factuur klaar staat, dan ontvang je een email hierover. Ongeveer een week later incasseren wij het bedrag.
De voordelen van Youfone

Bij ons zit je op het betrouwbare KPN-netwerk, volgens benchmarkorganisatie umlaut het best geteste netwerk van de wereld. Dus reken maar op goed bereik.

Wil jij € 20,- verdienen? Gun je maten, vriendinnen of familie dezelfde premium kwaliteit van Youfone voor een lage prijs! Niet alleen jij, maar ook zij krijgen dan € 20,- korting op hun factuur. Je kunt dit tot vijf keer per jaar doen, dus tel uit je winst.
Meld je snel aan voor onze Vriendendienst.

‘Maar waarop krijg ik korting dan?’ We horen het je al vragen. Je krijgt gratis MB’s of korting op je abonnement voor Sim Only of Internet (& TV). Het enige wat jij hiervoor hoeft te doen, is online shoppen bij jouw favoriete winkels via MyYoufone. Na je aankoop krijg je een percentage van het door jou online bestede bedrag terug in Youcoins.
Goed om te weten

Bij Youfone begrijpen we hoe belangrijk het is om controle te hebben op je dataverbruik en om onverwachte kosten te vermijden. Daarom hebben wij Sim Only-abonnementen met een Dataplafond, waarmee je de volledige controle hebt over je verbruik en kosten. Wil je een Dataplafond? Activeer deze eenvoudig via MyYoufone.

Vraag je jezelf af: heb ik in het buitenland internet? Wat zijn de tarieven in het buitenland voor bellen en mobiel internet? Of welke instellingen je nodig hebt in het buitenland? Ontdek alles over mobiel internet en bellen in het buitenland.

Om je Youfone voicemail in te stellen, bel je met je mobiele telefoon naar 1233. Je wordt dan door een keuzemenu geleid waarin je de voicemail kunt beheren, zoals het instellen van een persoonlijke begroeting of het wijzigen van de doorschakelopties.
Meer informatie?

Bekijk de veelgestelde vragen van Youfone. Grote kans dat je hier het antwoord vindt op jouw vraag.

Kom je er niet uit bij de FAQs? Onze medewerkers helpen je graag verder. Neem contact op via onze contactpagina.