Je simkaart activeren

Je nieuwe simkaart activeren is eenvoudig en zo geregeld.

Heb je een Sim Only-abonnement besteld met nummerbehoud?
Als je overstapt met nummerbehoud, wordt je simkaart automatisch geactiveerd op de ingangsdatum van je abonnement. De ingangsdatum van je abonnement heb je per sms ontvangen en staat op de simkaartbrief.

Heb je een Sim Only-abonnement besteld met een nieuw nummer?
Dan activeer je zelf je simkaart via MyYoufone.

Meer informatie nodig over het activeren en het in gebruik nemen van je simkaart?

simkaart activeren

Wat kan je de eerste maand verwachten?

Je eerste bundel tegoed

Je bundeltegoed is de eerste maand lager dan je wellicht zou verwachten. Dit komt omdat je bundel (en abonnementsgeld) naar rato wordt berekend. 

  • Voorbeeld: start je halverwege de maand, dan krijg je de helft van je bundel en betaal je ook de helft van je abonnementskosten.
  • Op de 1e dag van elke nieuwe maand ontvang je je volledige bundel.

Niet gebruikte minuten, sms’jes of MB’s vervallen aan het einde van de maand.

Je bundeltegoed bekijk je eenvoudig via de MyYoufone-App of op MyYoufone.

Je eerste factuur

Op de eerste factuur is het abonnementsbedrag hoger dan je wellicht zou verwachten. Dit komt omdat je op de eerste factuur voor de (gedeeltelijke) eerste maand en de maand erna betaald.

  • Voor de maand waarin je abonnement ingaat, betaal je natuurlijk alleen voor de dagen dat je abonnement actief is.
  • Voor de daaropvolgende kalendermaand brengt Youfone wel je het volledige abonnement in rekening.

Je facturen kan je bekijken via de MyYoufone-App of MyYoufone.

Als jouw factuur klaar staat, dan ontvang je een email hierover. Ongeveer een week later incasseren wij het bedrag.

De voordelen van Youfone

KPN logo
Best geteste netwerk

Bij ons zit je op het betrouwbare KPN-netwerk, volgens benchmarkorganisatie umlaut het best geteste netwerk van de wereld. Dus reken maar op goed bereik.

vriendendienst van youfone
Doe een Vriendendienst en word beloond

Wil jij € 20,- verdienen? Gun je maten, vriendinnen of familie dezelfde premium kwaliteit van Youfone voor een lage prijs! Niet alleen jij, maar ook zij krijgen dan € 20,- korting op hun factuur. Je kunt dit tot vijf keer per jaar doen, dus tel uit je winst.

Meld je snel aan voor onze Vriendendienst.

youcoins spaarprogramma
Spaar Youcoins en krijg korting

‘Maar waarop krijg ik korting dan?’ We horen het je al vragen. Je krijgt gratis MB’s of korting op je abonnement voor Sim Only of Internet (& TV). Het enige wat jij hiervoor hoeft te doen, is online shoppen bij jouw favoriete winkels via MyYoufone. Na je aankoop krijg je een percentage van het door jou online bestede bedrag terug in Youcoins.

Regel alles zelf via MyYoufone

Van het wijzigen of verlengen van je abonnement tot het bekijken van je tegoed – bij ons regel je alles eenvoudig zelf. Zet een Dataplafond aan, bestel extra MB’s als je meer nodig hebt, of activeer een buitenlandbundel voor zorgeloos internetten buiten de EU.

Ook praktische zaken zoals je facturen inzien, je PUK-code opvragen of vervangende simkaart/eSIM bestellen? Geen zorgen, dat fix je in een paar klikken. Jij houdt de controle, wij zorgen voor de magic.

Android    iOS

myyoufone app

Goed om te weten

Dataplafond van youfone
Dataplafond

Bij Youfone begrijpen we hoe belangrijk het is om controle te hebben op je dataverbruik en om onverwachte kosten te vermijden. Daarom hebben wij Sim Only-abonnementen met een Dataplafond, waarmee je de volledige controle hebt over je verbruik en kosten. Wil je een Dataplafond? Activeer deze eenvoudig via MyYoufone.

Wereldbol
In het buitenland

Vraag je jezelf af: heb ik in het buitenland internet? Wat zijn de tarieven in het buitenland voor bellen en mobiel internet? Of welke instellingen je nodig hebt in het buitenland? Ontdek alles over mobiel internet en bellen in het buitenland.

voicemail
Voicemail

Om je Youfone voicemail in te stellen, bel je met je mobiele telefoon naar 1233. Je wordt dan door een keuzemenu geleid waarin je de voicemail kunt beheren, zoals het instellen van een persoonlijke begroeting of het wijzigen van de doorschakelopties.

Meer informatie?

Kunnen we je verder helpen?
faq
FAQ

Bekijk de veelgestelde vragen van Youfone. Grote kans dat je hier het antwoord vindt op jouw vraag.

chatten
Toch contact nodig?

Kom je er niet uit bij de FAQs? Onze medewerkers helpen je graag verder. Neem contact op via onze contactpagina.