Skip to main content

5 juni 2023
 

Niets vervelender dan telefonisch eindeloos in de wacht hangen of dagen moeten wachten op een antwoord op je email, toch? Vinden wij ook. Bij Youfone Zakelijk dus geen keuzemenu’s of lange wachtrijen, maar persoonlijke en snelle service.


Onbereikbare callcenters, chatbots en verstopte contactformulieren. Tegenwoordig lijkt het wel of bedrijven hun klanten liever op afstand houden dan persoonlijk contact met ze te hebben. Bij Youfone Zakelijk doen we dit anders. Bij ons ben je geen nummer, maar een ondernemer. En dus krijg je binnen 20 seconden iemand aan de lijn.

Snelle service

20 seconden? Jazeker! Welke vraag je ook hebt; als je ons belt, krijg je binnen 20 seconden iemand aan de lijn. Heb je bijvoorbeeld een nieuwe medewerker in dienst en snel een extra nummer nodig? Begrijp je iets op je factuur niet of ben je de inlog van je MyYoufone Zakelijk beheeromgeving kwijt? Zodra jij belt, beantwoorden wij jouw vragen. Zo kan jij je weer snel bezighouden met het runnen van jouw bedrijf. Heeft je vraag minder haast of komt bellen niet gelegen, dan kan je ons natuurlijk ook een e-mail sturen. Deze beantwoorden we altijd binnen 1 werkdag zodat je ook hier nooit lang op hoeft te wachten.

Persoonlijk contact

Youfone Zakelijk bestaat uit een klein én hecht serviceteam. Wel zo handig, want iemand die jouw bedrijf kent en weet wat er speelt, kan jou ook beter persoonlijk helpen. Bij ons ben je dus géén nummer en word je niet van het kastje naar de muur gestuurd.

Klinkt goed?

Wil jij ook snelle en persoonlijke service en ben je een ondernemer met maximaal 5 medewerkers? Bekijk dan ons Sim Only. Heb je meer dan 5 zakelijke mobiele abonnementen, neem dan contact met ons op voor een voorstel.