Hulp nodig bij installatie?

Heb je hulp nodig met het installeren van TV, Internet of Vast Bellen? Bekijk dan hieronder de juiste instructievideo. Als je er niet uit komt, stuur dan onze klantenservice een e-mail of geef ons een belletje. We helpen je graag.

Installatiehulp TV-ontvanger

Heb je TV Thuis besteld en hulp nodig bij het installeren van je TV-ontvanger? In deze video leggen we uit hoe je de TV-ontvanger aansluit.
 
Goed om te weten
• De TV-ontvanger kan alleen worden aangesloten aan een televisie met een HDMI-ingang.
• Heb je een monteursafspraak gemaakt? Dan raden we je aan om de installatie uit te laten voeren door de Youfone monteur.
• Hou de orderbevestiging bij de hand. Hierin vind je alle inloggegevens.

Bekijk hier de installatie handleiding en hier de gebruikershandleiding van de TV-ontvanger.

Installatiehulp Internet

Heb je TV & Internet besteld en hulp nodig bij het installeren van je modem? In deze video leggen we uit hoe je de modem (Experia Box V8) aansluit.
 
Goed om te weten
• Je kunt pas beginnen met de installatie vanaf de aansluitdatum; deze kun je terugvinden in de orderbevestiging of op MyYoufone.
• Heb je een monteursafspraak gemaakt? Dan raden we je aan om de installatie uit te laten voeren door de Youfone monteur.
• Hou je SSID en WPA code bij de hand. Deze vind je op een sticker achter op de modem (Experia Box V8). Bekijk hier de installatie handleiding.
 
Bekijk hier de installatie handleiding.

Installatiehulp Vast Bellen

Heb je Vast Bellen besteld met Alles-in-1 en hulp nodig bij het installeren? In deze video leggen we uit hoe je Vast Bellen aansluit.
 
Goed om te weten
• Vast Bellen is alleen mogelijk met een DECT toestel. Houdt er dus rekening mee dat niet iedere telefoon kan worden aangesloten. Twijfel je of je een DECT toestel hebt? Raadpleeg dan de handleiding van je telefoon of vraag het na bij de winkel waar je de telefoon hebt gekocht.
• Je kunt pas beginnen met de installatie vanaf de aansluitdatum. Deze kun je terugvinden in de orderbevestiging of in MyYoufone.
• Als je hebt gekozen voor een nieuw telefoonnummer, dan moet je eerst de telefoonlijn activeren in MyYoufone. Klik op de activatieknop bij ‘Abonnement’ en bevestig de activatie. De activatieknop is zichtbaar na oplevering van de internetlijn. Bekijk hier de installatie handleiding.
 
Bekijk hier de installatie handleiding.