Skip to main content

Kan ik mijn abonnement tussentijds wijzigen?

Het wijzigen naar een ander abonnement tijdens de looptijd van je contract is mogelijk. In geval van alle 1 of 2 jarige abonnementen, dient het een upgrade/verhoging te zijn. Als je een maandabonnement hebt, kan je maandelijks het abonnement wijzigen en heb je ook de mogelijkheid om het abonnement te verlagen. 
 
Een voorbeeld:
150 min/sms kan je wijzigen naar 300 min/sms. Het is niet mogelijk om te wijzigen van 300 min/sms naar 150 min/sms. 
Dit geldt voor alle 1 en 2 jarige abonnementen. 

Een eventuele bundelkorting vervalt bij een wijziging. 

Wil je het abonnement graag tussentijds wijzigen en/of verlagen, en hierbij de bundelkorting behouden? Dan is het mogelijk om je contract open te breken en te verlengen. Je betaalt dan eenmalig €30,00 administratiekosten. Deze optie is zichtbaar in MyYoufone.
 
Activeer het dataplafond eenvoudig via MyYoufone om onverwachte buitenbundel kosten te voorkomen.

  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd