Skip to main content

Hoe kan ik wijzigingen doorgeven?

Je kunt wijzigingen op de volgende manieren doorgeven:
 
1. Je kunt wijzigingen direct doorgeven via MyYoufone. Stuur een bericht naar onze klantenservice of voer de wijziging direct door onder 'Abonnement' of 'Account'.
 
2. Je kunt wijzigingen ook per brief aan ons doorgeven, stuur dan een brief naar:
 
Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam
 
Let op! Een wijziging van je bankrekeningnummer kan alleen schriftelijk per e-mail naar support@youfone.nl of per brief aan ons doorgeven worden. Je dient dan ook een kopie van de bankpas mee te sturen.
  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd