Skip to main content

Waar moet ik mijn defecte toestel naartoe sturen?

Dit verschilt per leverancier. Hieronder staat per leverancier precies aangegeven wat je moet doen.
 
Samsung
Voor reparatie kun je bellen naar het speciale Samsung servicenummer (0900 - 202 00 88) of kijk op http://www.samsung.nl
Ook kan je het toestel direct opsturen naar Samsung Repair:
Dynafix, Daelderweg 21, 6361 HK Nuth
 
Huawei
Neem contact op met onze klantenservice wanneer je Huawei defect is en binnen de garantietermijn van twee jaar valt. 
 
Microsoft
Je kunt het toestel zelf insturen naar Microsoft/Nokia als deze binnen de garantie valt. Het grote voordeel hiervan is dat de snelheid van de reparaties aanzienlijk wordt vergroot.
Microsoft/Nokia adviseert klanten bij een storing eerst de software van het toestel te updaten via Microsoft/Nokia Software Updater of via het toestel. Ook is het mogelijk om eerst de FAQ-/diagnosepagina's te raadplegen, voordat je het toestel opstuurt.
  
LG
Voor reparatie kun je contact opnemen met de speciale LG Klantenservice (0900 543 5454 €0,35 per gesprek) op ma t/m vr van 08:30-20:00 uur.

Apple
Voor reparatie kan je het toestel aanmelden bij Apple via telefoonnummer 0900 7777 703. Na aanmelding zal Apple het toestel ophalen en na reparatie weer retourneren. 
Voor Refurbished iPhones geldt een ander retourproces. Bekijk hiervoor 'Refurbished iPhones' bij de vragen. 

  • Sim Only geldig in EU
    Sim Only geldig in EU
  • Gratis nummerbehoud
    Gratis nummerbehoud
  • Premium KPN-netwerk
    Premium KPN-netwerk
  • Gratis klantenservice
    Gratis klantenservice
  • 14 dagen bedenktijd
    14 dagen bedenktijd