Skip to main content

Binnenkort komen we bij je langs om je glasvezelkastje te vervangen. Dat is nodig, zodat jij ook in de toekomst blijft genieten van het beste netwerk. We vervangen het kastje gratis en het duurt maximaal 15 minuten. Er komt namens Youfone een KPN-monteur bij je langs zonder afspraak, dus je hoeft niet speciaal thuis te blijven.

youfone onderhoud

Waarom komen we langs?

Als we het glasvezelkastje vervangen, verandert er niets. Maar het kastje gaat wel langer mee en is minder gevoelig voor storingen. Zo zorgen we ervoor dat je ook in de toekomst blijft genieten van het beste netwerk. Er verandert niets aan je wifinaam of instellingen.

Hebben we je gemist?

Is het de monteur niet gelukt om je thuis te treffen? Geen probleem. Je hoeft ons niet te bellen voor een afspraak. We informeren je later dit jaar opnieuw over het vervangen van je glasvezelkastje. Je internet blijft gewoon werken.

Veelgestelde vragen

  • Wat is een glasvezelkastje?

    Een glasvezelkastje is een apparaat dat je aansluit op je glasvezelaansluiting in je woning. Het zwarte glasvezelkastje zorgt er samen met het modem ervoor dat je kunt genieten van supersnel en stabiel internet via glasvezel. 

  • Wanneer komen we langs?

    Je ontvangt van ons een e-mail en sms. Daarna komen we binnen 3 weken langs in jouw wijk. We proberen meerdere keren aan te bellen. Ben je niet thuis, dan hoef je niets te doen. We informeren je later dit jaar opnieuw over het vervangen van je glasvezelkastje.

  • Hoe laat komen we langs?

    De monteurs zijn tussen 09.00 en 21.00 uur in de wijk aanwezig.

  • Hoe herken je de monteurs?

    Er komt namens Youfone een KPN-monteur langs. Je herkent de monteur aan het groene KPN-jasje. De monteur kan zich altijd legitimeren.

  • Ik was niet thuis, moet ik bellen voor een afspraak?

    Nee, je hoeft ons niet te bellen. We komen op een later moment opnieuw langs. Lukt het ons niet om je thuis te treffen? We informeren je later dit jaar opnieuw over het vervangen van je glasvezelkastje.

  • Moet ik mijn glasvezelkastje laten vervangen?

    Het nieuwe glasvezelkastje gaat langer mee en is minder gevoelig voor storingen. Zo zorgen we ervoor dat je ook in de toekomst blijft genieten van het beste netwerk. Daarom raden we je aan om het glasvezelkastje te laten vervangen. Het duurt maar 15 minuten en het is gratis.

  • Moet ik zelf nog iets doen?

    Nee, je hoeft zelf niets te doen. De monteur vervangt het oude kastje en daarna kan je weer internetten. Er verandert niets aan je instellingen.