Wil je alleen je abonnement wijzigen?

Dat kan gemakkelijk via MyYoufone of in de MyYoufone-app.

 

youfone abonnement verlengen

Verleng nu en krijg korting

Verleng nu en krijg korting op je huidige abonnement. Je regelt dit makkelijk online.

youfone abonnement wijzigen

Extra dienst aanpassen

Een extra dienst zoals een Dataplafond, sportpakket of TV-pakket aanpassen? Pas je abonnement gemakkelijk aan in MyYoufone of de MyYoufone-app.

verhuisdoos van youfone

Verhuizen

Verhuis je Youfone mee naar je nieuwe huis? Geef je nieuwe adres dan aan ons door. Dat kan al 3 maanden van tevoren!

Weet je het echt zeker?

Je kan altijd opzeggen, maar we laten je graag zien waarom blijven loont.
youfone compleet: combineer sim only en thuis en ontvang extra voordelen
Combineer en profiteer

Heb je Sim Only én Internet (& TV) van ons? Dan profiteer je van de voordelen van Youfone Compleet. Zo krijg gratis je tot wel 10 GB extra data per maand op je Sim Only-abonnement.

KPN logo
Betrouwbaar KPN-netwerk

Bij ons zit je op het betrouwbare KPN-netwerk. Ons Glasvezel Internet is zo snel als het licht. En met ons 5G-internet heb je overal goed bereik. Dat is onze magic.

vriendendienst van youfone
Altijd klantvoordeel

Welk abonnement je ook hebt, bij ons krijg je altijd extra klantvoordeel met de Vriendendienst en Youcoins.

Toch opzeggen?

Reden selecteren waarom je opzegt
1. Kies je reden van opzegging

Geef in het stappenplan aan waarom je wil opzeggen. Vind je daar niet het antwoord wat je zoekt? Vul dan het online formulier in.

e-mail ontvangen
2. Je ontvangt bevestiging per e-mail

Na het opzeggen krijg je een bevestiging per e-mail. Controleer je spam als je de e-mail niet direct ziet.

Factuur stopt automatisch
3. Je abonnement stopt automatisch

Nadat je jouw abonnement hebt opgezegd, stop je abonnement automatisch.

Om welk product gaat het?

Geef aan welk product je wil opzeggen en we helpen je verder.

Heb je een andere vraag over opzeggen?

  • Wat is de opzegtermijn?

    De opzegtermijn is 1 maand nadat je abonnement is afgelopen. Dit geldt voor alle abonnementen. In MyYoufone vind je de begin- en de einddatum van je contract. Als je niks aanpast wordt je abonnement automatisch verlengd.

    Heb je een extra dienst zoals een Dataplafond of een sportpakket? Dan kan je deze elke maand aan- of uitzetten in MyYoufone.

  • Moet ik de apparatuur terugsturen?

    In de bevestiging van de opzegging lees je of je de apparatuur moet terugsturen. Het mag in de originele doos, of een doos die je zelf hebt. Zolang het maar past. Lever de doos in bij een PostNL punt bij jou in de buurt, wij regelen de rest. Het terugsturen van de apparatuur is gratis. Schrijf ons retouradres op de doos:

    Youfone Retouren
    Antwoordnummer 10119
    2400 VB Alphen a/d Rijn

  • Waar vind ik de einddatum van mijn contract?

    De einddatum van je abonnement vind je in MyYoufone.

  • Ik heb opgezegd, maar wil toch blijven. Hoe annuleer ik mijn opzegging?

    Wat fijn dat je toch klant bij ons wil blijven! Bel ons even, dan regelen we het: 088-222 9222.

  • Ik stap over naar een andere aanbieder, moet ik zelf opzeggen?

    Overstapservice

    Zeg je een internetabonnement op en gebruik je de overstapservice? Dan zegt je nieuwe aanbieder je abonnement bij ons op. Ook alle bijbehorende producten worden opgezegd.

    Nummerbehoud

    Heb je bij je nieuwe aanbieder gevraagd om je telefoonnummer mee te nemen? Dan hoef je zelf niets aan ons door te geven. Je nieuwe aanbieder geeft aan ons door wanneer je overstapt. We zetten het telefoonnummer op de afgesproken datum over naar de nieuwe aanbieder.

  • Wat zijn de voorwaarden om op te zeggen?

    Nadat de looptijd van je contract voorbij is wordt je abonnement automatisch verlengd. Wil je jouw abonnement daarna opzeggen? Dan is de opzegtermijn 1 maand.

    Wil je jouw abonnement opzeggen voordat je contract afloopt? Dan moet je een bedrag betalen om het abonnement eerder te stoppen. Dat wordt ook wel een afkoopsom genoemd. Je betaalt geen afkoopsom als de contracthouder is overleden.

  • Kan ik online of per brief opzeggen?

    Zeker, maar het duurt wel langer dan via de telefoon. Na 4 weken is je opzegging verwerkt. We bellen je altijd nog even om je opzegging te bevestigen. Dit doen we met een 088-telefoonnummer.

    Online: Vul het online opzegformulier in. We bellen je om te bevestigen.

    Per brief: stuur een (aangetekende) brief naar het adres hieronder. We bellen je om te bevestigen.

    Youfone Nederland B.V.
    Afdeling Klantenservice
    Postbus 23441
    3001 KK Rotterdam

    Zeg je schriftelijk op? Dan moet je opzegging minimaal de volgende gegevens bevatten:

    • Naam (van de abonnementhouder)
    • Adres en woonplaats
    • Telefoonnummer
    • Geboortedatum
    • Contractnummer van het op te zeggen abonnement
    • Rekeningnummer waar het abonnement wordt afgeschreven
    • Datum van opzegging (wensdatum, hou rekening met de opzegtermijn)
    • Welke producten je op wil zeggen
    • Reden van opzegging
  • Wat is een afkoopsom en hoe wordt die berekend?

    Als je een abonnement bij ons bestelt, dan kies je ook een contracttermijn. Bijvoorbeeld 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Zeg je op voordat die periode is afgelopen? Dan moet je in de meeste gevallen een afkoopsom betalen. Dat hoeft niet als je opzegt bij overlijden of als je gaat emigreren.

    Met de afkoopsom betaal je de abonnementskosten van de dag waarop je opzegt tot de einddatum van je contract. Als je telefonisch opzegt, dan kan de medewerker je vertellen hoe hoog de afkoopsom voor jouw abonnement is. Heb je een afkoopsom gekregen? Dan vind je die op je volgende factuur terug.