Skip to main content

Kunnen we misschien toch nog iets voor je betekenen?

Bekijk dan onze andere oplossingen!
  • mobiele data op telefoon
    Check je 5G-instellingen

    Internetpagina’s die niet laden, onbereikbaar zijn voor je dierbaren doordat bellen of Whatsappen niet lukt. Staan je 5G-instellingen goed?

    Naar 5G-instellingen
  • wifi
    Gebruik onze wifi-tips

    Altijd en overal in huis perfecte wifi. Dat wil jij toch ook? Wij hebben vijf tips waarmee jouw wifi-verbinding wordt geoptimaliseerd.

    Bekijk wifi-tips
  • installatie
    Check onze monteursdienst

    Kom je er zelf niet helemaal uit? Maak dan een afspraak met één van onze professionele monteurs via de klantenservice. Zij regelen de installatie van A tot Z voor je.

    Neem contact op

Toch opzeggen? Jammer!

We vinden het jammer dat je overweegt op te zeggen bij Youfone. Voor de snelste service kun je het beste bellen naar onze klantenservice. Dit kan op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 20.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only-klanten) of via 088-222 9 222.

service